Τρίτη 11 Μαΐου 2010

Σεμνότητα και ταπεινότητα




"Λοιπον, εχουμε και λεμε. Κυκλοφορει στον κοσμο τις τελευταιες μερες μια αποψη οτι και για μια ακομα φορα, η καινουργια διακυβερνηση ειναι σεμνη και ταπεινη. Οχι σαν τους προηγουμενους. Καλοι ανθρωποι...



θελουν το καλο μας. Εχουν καταλαβει. Ε, λοιπον αυτο ειναι ΛΑΘΟΣ. Ειναι ιδοι, δεν καταλαβαν τιποτα και δεν τους νοιαζει τιποτα.
Σημερα ειχε ο ΣΕΒ το παρτυ του στο Μεγαρο Μουσικης, με καλεσμενους Υπουργους και λοιπους υποτελεις. Στο Μεγαρο Μουσικης επισης εχει χτιστει (με τα δικα μας τε λεφτα) το πιο υπερσυγχρονο παρκινγκ στον πλανητη με απειρες θεσεις. Αλλα οι Υπουργοι και τα διαφροα μελη της κομματικης χουντας της χωρας μας, δεν θελουν να παρκαρουν στο παρκινγκ, ειναι μπαναλ. Θελουν να παρκαρουν στν Βασιλισης Σοφιας. Στην λεωφορειολωρηδα, στο πεζοδρομιο, στο παρκο του Βενιζελου και οπου αλλου μπορουν. Οσο πιο καφριλα το παρκαρισμα, τοσο πιο μαγκας ο Υπουργος. Εγω λοιπον τα πηρα στο κρανιο που οποτε παρκαρω παρανομα πληρωνω 500 γιουρο και πρεπει να χασω μια μερα για να παω να παρω τις πινακιδες μου. Πηγα στο Μεγαρο απεξω και ζητησα να μαθω τι παιζει, με ρωτησαν τι προβλημα εχω και οτι αφου δεν εμποδιζουν το αυτοκινητο μου να φυγω, μετα αγριεψαν και με ρωτησαν αν μενω εκει κοντα και οτι δεν πρεπει να βρισκομαι εκει (στο δημοσιο πεζοδρομιο) και τελος ενας τροχαιος μου ειπε πως υπαρχει εγκικλιος οτι μπορουν να παρκαρουν για ενα διωρο οι Υπουργοι στην λεωφοριολωρηδα. Οταν τον ρωτησα ποια ειναι αυτη η εγκικλιος μου ειπε δεν ξερω και μετα μου ειπε πως στην πραγματικοτητα δεν ξερει αν υπαρχει καν εγκκλιος. Τελικα μου δηλωσε πως και να τους γραψω θα τις σβησουν οποτε μου ειπε να σπασω. Αυτα. Ολοι στους δρομους. Μην ακουτε τα ΜΜΕ. Δεν φταιτε σε τιποτα."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


Share on Facebook