Σάββατο 1 Μαΐου 2010

Βοήθα Θέε μου, να περάσουμε τα δύσκολα που ήρθαν. Κι ας είμαστε Έλληνες...μας λυγίζουν...


"Eπιχειρώ από τα 19 μου χρόνια. Πληρώνω κάθε χρόνο υπέρογκα ποσά στην εφορία. Βρέθηκα να είμαι σε σπίτι με πισίνα, να έχω τζιπ Cayenne, να κάνω διακοπές στην Ευρώπη. Το άξιζα, επειδή δούλευα σαν σκυλί και στις δύο εταιρείες που διατηρώ, από το πρωί έως το βράδυ. Οι φόροι που πληρώνω κάθε χρόνο είναι άνω των....



50 χιλιάδων ευρώ. Κι όμως, έφυγα από το σπίτι με την πισίνα, έδωσα πίσω το τζιπ, σταμάτησα τις περιττές σπατάλες και τα ταξίδια.
Μένω σε μια μη προνομιακή περιοχή, σε ένα διαμέρισμα. Έκανα τα αδύνατα δυνατά και καταφέρνω και πληρώνω κάθε μήνα στην ώρα τους τους υπαλλήλους μου και τις επιταγές μου. Και ας μένω τα Σαββατοκύριακα με 20 ευρώ. Και ας κυκλοφορώ με το φορτηγό της εταιρίας μου. 14 χρόνια με σκληρή δουλειά, πίεση, αγωνίες, φέσια τουλάχιστον 150 χιλιάδων που μου έχουν "φάει" και είμαι ακόμα εδώ. Αλλά δεν αντέχεται άλλο αυτό...Λυγίζω. Κουράγιο μου δίνει μόνο η γέννηση της κόρης μου, που έρχεται αυτές τις μέρες.
ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΚΑΝΑΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΚΟ;"

Αναγνώστης

Share on Facebook