" Εν μέσω οικονομικής κρίσης ξενοδοχεία σε μεγάλα τουριστικά κέντρα εξακολουθούν να μην προσφέρουν στον πελάτη έστω τα στοιχειώδη και υιοθετούν συμπεριφορά αδιαφορίας αλλά και αγένειας. Με αφορμή την επίσκεψή μου στο Ηράκλειο Κρήτης και τη διαμονή μου στο ξενοδοχείο Castello City θα ήθελα απλώς να επισημάνω στους ιδιοκτήτες αλλά και υπαλλήλους ότι όταν κάποιος κάνει κράτηση σε δωμάτιο ακόμη και για ένα βράδυ μόνο, δεν είναι υποχρεωμένος ...
να διαμένει σε δωμάτιο όπου το μπαλκόνι βλέπει στο φωταγωγό και από νωρίς το πρωί μυρίζει την τσίκνα και τις υπόλοιπες μυρωδιές που προέρχονται από την κουζίνα του ξενοδοχείου σε σημείο ασφυξίας. Κι επιπλέον η απάντηση του υπαλλήλου όταν γίνονται τα σχετικά παράπονα δεν είναι δυνατό να είναι απλά ένα "Ναι ε?" και τίποτε άλλο.Πλήρης αδιαφορία, ούτε ένα συγνώμη ή κάποια εξήγηση. Κρίμα γιατί τέτοια ξενοδοχεία διαφημίζονται σε γνωστά site τύπου booking.com και τυγχάνουν καλής κριτικής χωρίς τελικά να ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των τουριστών."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook