"Που να βρεις το δίκαιο σου σ' αυτή τη χώρα; Πριν 2 μέρες έκανα κράτηση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων με επιστροφή από το site της Nel. Δε ξέρω, όμως τι πρόβλημα υπήρχε και δεν μπορούσε να ολοκληρωθεί η κράτηση. Προσπάθησα αρκετές φορές με 2 χρεωστικές κάρτες, αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Σήμερα μου ήρθε στο email μου ενημέρωση από την τράπεζα για κινήσεις κάρτας με το ποσό του εισιτηρίου. Σε τηλεφωνική επικοινωνία με την εταιρία επιβεβαίωσε ότι δεν υπήρξε κράτηση, αλλά παρόλα αυτά το σύστημα χρέωσε κανονικά τα εισιτήρια χωρίς κράτηση! Συμβαίνει ...
καμιά φορά, μου είπε η υπάλληλος κολλάει το σύστημα! Κάθε φορά που προσπαθούσα να κάνω την κράτηση χωρίς να ολοκληρωθεί, χρέωνε κανονικά το ποσό των εισιτηρίων. Το αποτέλεσμα να χρεωθούν και οι 2 κάρτες συνολικά γύρω στα 1000 ευρώ!! Η υπάλληλος ευγενέστατα με ενημέρωσε ότι για να εισπράξω το ποσό πάλι πίσω, θα πρέπει να τους στείλω email με τις κινήσεις των καρτών, να το στείλει στη μηχανογράφηση, η μηχανογράφηση να μιλήσει με την τράπεζα και σε περίπου 15 μέρες θα μου επιστρέψουν το ποσό!!! Έμεινα άφωνη.Τους είπα πώς είναι δυνατόν να μου έχουν πάρει τα χρήματα, χωρίς να έχει γίνει η κράτηση και να μου λένε ότι θα μου τα επιστρέψουν σε 15 μέρες! Η απάντησή τους ότι δεν μου πήραν αυτοί τα χρήματα, εγώ πήγα σ' αυτούς και μπήκα στο site να κάνω την κράτηση με την κάρτα και άρα αυτοί δεν ευθύνονται!!
Τι να πω παραπάνω...Θλίβομαι...Από ποιον να προστατευτείς;"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
Share on Facebook