Τρίτη 1 Ιουνίου 2010

Ο διάλογος του επόμενου "4" του Παπακαλιάτη


Άλλος ένας διάλογος από το "4" του Παπακαλιάτη που θα δούμε στο ...επόμενο επεισόδιο:

Παπακαλιάτης: Τι γίνεται;

Παπαηλιόπουλος: Η μαμά είναι με τα συκώτια έξω και τα αίματα θα την πνίξουν την γυναίκα

Κουρής: Είδες τι έκανες τώρα Παπακαλιάτη που ήθελες να μάθεις από ποια μάνα βγήκες;

Μουζουράκης: Ωρε μια γκομενάρα που πέρασε. Ελάτε να μιλήσουμε λίγο για πουλιά.

Παπακαλιάτης: Είχα δικαίωμα να μάθω για να ξέρω αν πρέπει να πάω να κοιμηθώ με την ανιψιά μου ή την θεία μου ή τον μπάρμπα μου

Μουζουράκης: Καλά μου έχουν...


λείψει τα μεγάλα β...α και βλέπω ότι η νοσοκόμα έχει τα προσόντα

Κουρής: Έχω κατάθλιψη και θέλω τον δικό μου χώρο, χρόνο.

Παπαηλιόπουλος: Εγώ μέχρι το τέλος του σήριαλ θα παραμείνω ο βλαμμένος της ιστορίας που δεν έχει κοπέλα παρά μόνο στην φαντασία του;

Παπακαλιάτης: Σήμερα γνώρισα έναν δεινόσαυρο...

Μουζουράκης: Άντε και πως ήταν στο κρεβάτι;

Κουρής: Θα νοικιάσω το σπίτι της ξεκοιλιασμένης μας μαμάς
Share on Facebook