Τετάρτη 16 Ιουνίου 2010

"Για την Alpha Bank"


"Έχω λάβει ένα καταναλωτικό δάνειο από την AlphaBank τον Ιούνιο του 2008.
Το ποσό του δανείου ήταν 17000 ευρώ. Η πρόταση της υπαλλήλου ήταν να λάβω το Alpha Επιλογή το οποίο είναι ουσιαστικά ανοιχτό δάνειο και όταν θα πάω να πληρώσω την πρώτη δόση να το μετατρέψω σε κλειστό για να μπορέσω να το αποπληρώσω πιο γρήγορα. Υπολογίσαμε ...
δε ότι με τα επιτόκια το κόστος αποπληρωμής θα ήταν κοντά στις 21700 ευρώ.
Ακολούθησα πιστά τις οδηγίες αλλά όταν μετατράπηκε το δάνειο σε κλειστό αρχίσανε τα προβλήματα.
1) Το επιτόκιο ήταν άλλο από αυτό που με είχε ενημερώσει η υπάλληλος και κανείς δε μπήκε στον κόπο να με ενημερώσει όταν έκανα την μετατροπή. (φταίω κι εγώ δε λέω).
2) Μέχρι και σήμερα οι μισοί υπάλληλοι μου λένε ότι έχει γίνει κλειστό και οι άλλοι μισοί ότι απλά έχει αυξηθεί η ελάχιστοι καταβολή. Κανείς δεν έχει καταφέρει να δώσει σοβαρή απάντηση και μάλιστα το έμαθα τυχαία από υπάλληλο της τράπεζας.
3) Φυσικά τόσο καιρό πληρώνω τόκους...

Όταν καταφέραμε να βγάλουμε μια άκρη (μέσω γνωστού γιατί αλλιώς τίποτα) το δάνειο από 5ετίας έχει γίνει 8ετίας.
Και ΠΡΟΣΟΧΗ!! Έλαβα 17000 ευρώ δάνειο και μου ζητάνε αποπληρωμή 27000!!!!!! Και όχι μόνο αυτό κάθε μήνα πληρώνω ασφάλεια για το δάνειο (όπως σε όλα τα δάνεια) αλλά και κάθε Ιούνιο με χρεώνουν 80ευρώ έξοδα διαχείρισης!!!!

Αφού λοιπό έχουν όλα αυτά γίνει κι ενώ έχω δώσει ήδη κοντά 7000 χωρίς να έχω καθυστερήσει ούτε μία δόση αποφάσισα να ζητήσω ρύθμιση του δανείου και συγκεκριμένα να ζητήσω χαμηλότερο επιτόκιο, και μικρότερη δόση, δεν έλαβα ποτέ καμία σοβαρή απάντηση....
Μόνο προσφορές για να πάρω δάνειο που θα ξεπληρώσει αυτό κτλ κτλ κάτι που φυσικά θα εκτόξευσει το οφειλόμενο ποσό...
Δεν έχω καθυστερήσει ούτε μια δόση... Είμαι πελάτης τους 10 χρόνια αλλά μου φαίνεται ότι πρέπει να πάψω!

Μην ξεχνάει όμως η τράπεζα ότι ο οφειλέτης (που είναι κύριος στις υποχρεώσεις του) δεν έχει τίποτε στο όνομα του, ούτε αυτός ούτε ο εγγυητής...

απο 17000, 27000 60% οι τοκογλύφοι!!!

Αλλά βοήθεια δεν δίνει κανείς...."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ





Share on Facebook