Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010

"Καταγγελία για τα Andreadis homestores"


"Θέλω να καταγγείλω τα καταστήματα Andreadis homestores γιατί στέλνουν επανηλλημένα διαφημιστικά sms σε κινητά συνδρομητών χωρίς ποτέ αυτοί να έχουν ψωνίσει από τα καταστήματα αυτά και...



χωρίς ποτέ να έχουν δώσει αυτοβούλως το κινητό τους για τέτοιου είδους ενόχληση!Που το βρήκαν;
Μέχρι και στις 6 το πρωί δέχτηκα μήνυμα πλροσφορών για καρέκλες μπαμπού!Και να ήθελα να ψωνίσω από κει, δεν υπάρχει περίπτωση..."

ANAΓΝΩΣΤΗΣ

-------------------------------------------------------------------------------------

"Παιδια εχει δικιο ο αναγνωστης με τα Ανδρεαδης. Δεν εχω ποτε πατησει στο καταστημα τους και δεν δινω ποτε τον αριθμο μου οταν μου ζητανε απο διαφορα καταστηματα. Παρ'ολα αυτα η Ανδρεαδης μου στελνει δεκαδες μηνυματα SMS καθε μηνα, χρεωνοντας με καθως βρισκομαι εκτος Ελλαδος, χωρις την συγκαταθεση μου. Πραγματικα οποιος ειναι Διευθυντης marketing σε αυτη την εταιρια πρεπει να ειναι πολυ βλημα!"

ANAΓΝΩΣΤΗΣ

-------------------------------------------------------------------------------------

"εχω ακουσει οτι υπαρχουν κατι σαν πακετα διαφημισης... δηλαδη π.χ ο συγκεκριμενος αγορασε καπως(δεν ξερω πως γινεται απλα με εχουν πει γενικα τι παιζει) ενα πακετο sms π.χ 5000sms και ειπε να τα στειλουν σε μια συγκριμενη περιοχη... και αυτο μεταδιδετε μεσω μιας μονο κεραιας και οποιος ειναι συνδεδεμνος και περνει σημα απο αυτη την κεραια παιρνει και το sms ...
αυτο γινεται και πριν απο εκλογες αμα εχετε παρατηρηση που διαφοροι βουλευτες στελουν εκνευριστηκά sms .."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Share on Facebook