Τρίτη 29 Ιουνίου 2010

Παράπονα για την ANEK LINES


"θεωρώ απαράδεκτη την ελλειψη ενημέρωσhς των πρακτόρων-υπαλλήλων στα τηλεφωνικά κέντρα της ANEK LINES όσον αφορά την αλλαγή του δρομολογίου λόγω της απεργίας σήμερα 29/6/2010 του πλοίου FB Lissos μέχρι και την τελευταία στιγμή...



από την κανονική αναχώρηση του πλοίου, με απoτέλεσμα 100αδες ανθρωποι οι οποίοι, όπως κι εγώ, είχαν επικοινωνήσει προηγουμένως με την εταιρείας και μας είχαν διαβεβαιώσει ότι το δρομολόγιο θα γίνει κανονικά
με συνέπεια να περιμένουμε στο πλοίο από τις 5 το απόγευμα..
και το οποίο τελικά αναμενόταν να αναχωρήση στις 12 το βράδυ.
Λυπάμαι για την πολιτική αυτή της εταιρείας να δίνει λανθασμένες πληροφορίες και ειδικά σε μια τέτοια δύσκολη μέρα, ταλαιπωρόντας τους πελάτες τις. Όσον δε αφορά τη μη επιστροφή των χρημάτων σε τέτοιες καταστάσεις όπως για παράδειγμα στην περίπτωση μας που έπρεπε να ταξιδέψουμε άμεσα έστω και με αεροπλάνο, -και όχι μετα δύο ημερών που είναι το επόμενο δρομολόγιο του συγκεκριμένου πλοίου-.
Σε αντίστοιχη περίπτωση προ ενός μηνός άλλη εταιρεία που εκτελεί το ίδιο δρομολόγιο, επεστρεψε άμεσα το αντίτιμο των εισητηρίων μας.
Προσωπικά δεν πρόκειτε να κάνω κράτηση ποτέ στο μέλλον με την εταιρεία αυτή και πιστεύω ότι δεν είμαι η μοναδική που σκέφτεται έτσι αν κρίνω από τις αντιδράσεις του κόσμου στα γραφεία της ανεκ στο λιμάνι, όπου επίσης οι υπάλληλοι ήταν τουλάχιστον αναιδής αν όχι απλά ανίδεοι.από την κανονική αναχώρηση του πλοίου, με απoτέλεσμα 100αδες ανθρωποι οι οποίοι, όπως κι εγώ, είχαν επικοινωνήσει προηγουμένως με την εταιρείας και μας είχαν διαβεβαιώσει ότι το δρομολόγιο θα γίνει κανονικά
με συνέπεια να περιμένουμε στο πλοίο από τις 5 το απόγευμα..
και το οποίο τελικά αναμενόταν να αναχωρήση στις 12 το βράδυ.
Λυπάμαι για την πολιτική αυτή της εταιρείας να δίνει λανθασμένες πληροφορίες και ειδικά σε μια τέτοια δύσκολη μέρα, ταλαιπωρόντας τους πελάτες τις. Όσον δε αφορά τη μη επιστροφή των χρημάτων σε τέτοιες καταστάσεις όπως για παράδειγμα στην περίπτωση μας που έπρεπε να ταξιδέψουμε άμεσα έστω και με αεροπλάνο, -και όχι μετα δύο ημερών που είναι το επόμενο δρομολόγιο του συγκεκριμένου πλοίου-.
Σε αντίστοιχη περίπτωση προ ενός μηνός άλλη εταιρεία που εκτελεί το ίδιο δρομολόγιο, επεστρεψε άμεσα το αντίτιμο των εισητηρίων μας.
Προσωπικά δεν πρόκειτε να κάνω κράτηση ποτέ στο μέλλον με την εταιρεία αυτή και πιστεύω ότι δεν είμαι η μοναδική που σκέφτεται έτσι αν κρίνω από τις αντιδράσεις του κόσμου στα γραφεία της ανεκ στο λιμάνι, όπου επίσης οι υπάλληλοι ήταν τουλάχιστον αναιδής αν όχι απλά ανίδεοι."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Share on Facebook