Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010

Τα κυριότερα αποσπάσματα της συνέντευξης της Ευγενίας Μανωλίδου στον Τάσο Δούση και το Athens Magazine


ΧΡΕΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΟ!!!
Ο μπαμπάς σας τι δουλειά έκανε;

Ο μπαμπάς μου ήταν βιομήχανος, αλλά πέθανε όταν ήμουν 14 χρονών. Δεν ήταν από τους δυνατούς επιχειρηματίες. Ήταν σε μια μέση κατάσταση, την οποία δεν είχε φροντίσει να οργανώσει τόσο καλά, με αποτέλεσμα, αφότου πέθανε, να έχουμε ...
τρομερά οικονομικά προβλήματα.
Η μαμά;
Η μαμά μου ήταν υπάλληλος στην Αγροτική και μετά στην Τράπεζα Εργασίας, σε διευθυντικές όμως θέσεις.
Ο μπαμπάς σας σάς άφησε χρέη;
Άφησε μια κατάσταση πάρα πολύ δύσκολη, την οποία δεν θέλω καν να θυμάμαι.
Δεν έχω μιλήσει ποτέ γι’ αυτά. Ξέρετε ...έχω μεγαλώσει πολύ δύσκολα και αυτό που φαίνεται στην τηλεόραση, δεν αντικατοπτρίζει με καμία δύναμη την πραγματικότητά μου.

ΓΙΑ ΤΟ ΓΑΜΟ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΝΩΛΙΔΗ
Είχατε μεγάλη διαφορά ηλικίας. Σημασία δεν έχει το πόσο, αλλά το ότι έχετε μετανιώσει.
Όχι, δεν το έχω μετανιώσει. Κατ’ αρχήν έτυχε να πέσω σε έναν άνθρωπο που δεν μου έκανε κακό. Ήταν μια σχέση περισσότερο πνευματική και εσωτερική παρά οτιδήποτε άλλο. Δηλαδή, δεν είναι τυχαίο ότι παντρεύτηκα έναν άνθρωπο, ο οποίος είναι πολύ μεγάλος καλλιτέχνης.
Θαμπωθήκατε, δηλαδή;
Μιλάγαμε πολύ.
Δεν κάνατε τίποτε άλλο όμως…
Μιλάγαμε πολύ και για πράγματα που είχα ανάγκη να μάθω, να ακούσω και να ταξιδέψω, γιατί στο σπίτι μου η μαμά μου προσπαθούσε να τα βγάλει πέρα με δύο παιδιά και δεν είχε καιρό να ασχοληθεί με τις εσωτερικές ανάγκες μας, πράγμα πολύ κατανοητό. Το ότι καθόμουν, λοιπόν, σε ένα δωμάτιο, διάβαζα ποίηση κι έγραφα ήταν εντελώς αντίθετο με τον αγώνα της μάνας. Οπότε ξαφνικά βλέπω έναν άνθρωπο που… Για παράδειγμα, ενώ όλοι μου έλεγαν τι ωραία που έπαιζα πιάνο, τι ωραία μουσική έγραφα, κανένας δεν ασχολήθηκε ποτέ με το γιατί γράφω μουσική, τι είναι αυτά που γράφω ή να μου πει «να ακούσω αυτά που γράφεις»…
Καλά το έπαιξε…
Και ξαφνικά εμφανίζεται από το πουθενά αυτός ο άνθρωπος και μου λέει «το ότι γράφεις μουσική το βρίσκω φανταστικό», «το βρίσκω εξαιρετικό ότι μια κοπέλα στην ηλικία σου, που θα μπορούσες να κάνεις οτιδήποτε άλλο…»
Γενικά, αυτό είναι το κόλπο για να ρίχνεις μικρότερες…
Δεν ξέρω για τις άλλες, αλλά σε εμένα δούλεψε πολύ. Ναι, γιατί ήταν ένας καλλιτέχνης με μεγάλη προσωπικότητα.
Και τι σας έκανε κλικ και πάψατε να το σκέφτεστε αυτό; Δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες. Εννοώ το κλικ του μυαλού μιας γυναίκας.
Ήταν η πάρα πολύ μεγάλη διαφορά ηλικίας. Ήταν το χάσμα των γενεών… υπήρξε χάσμα γενεών.


http://dousisnews.blogspot.com/







Share on Facebook