Τετάρτη 2 Ιουνίου 2010

"Απο μια απογοητευμένη δασκάλα"


"Είμαι δασκάλα αναπληρώτρια σε ένα δυσπρόσιτο νησί μακριά από τους φίλους μου και την οικογένεια μου. Παρ όλες τι δυσκολίες που αντιμετωπίζω θεωρώ τον εαυτό μου πολύ τυχερή γιατί είμαι σε μικρή ηλικία και έχω έναν αξιοπρεπέστατο μισθό και κάνω την δουλειά που αγαπώ. Η ευτυχία...



αυτή όμως δεν θα κρατήσει για πολύ. Πλησιάζει το καλοκαίρι πράγμα που σημαίνει ανεργία και απόλυση. Δεν δικαιούμαι ταμείο ανεργίας γιατί έχω δουλέψει μονάχα ένα χρόνο όποτε επιστρέφω πάλι στο πατρικό και στους γονείς. Μακάρι όμως να ήταν το πρόβλημα μου μόνο αυτή οι τρεις μήνες. Χθες ανακοίνωσε το υπουργείο παιδείας πως μειώνει τα ολοήμερα σχολεία στα 800 δηλαδή περισσότερα από τα μισά σε σύγκριση με άλλες χρονιές. Το είπε και το έκανε η Διαμαντοπούλου, με την νέα σχολική χρονιά θα μειώσει τους αναπληρωτές κατά 2/3. Δυστυχώς μαζί με μένα θα μείνουν κι άλλη συνάδερφοι άνεργοι. Λυπάμαι πολύ γιατί νομίζω ήμασταν από τα λίγα άτομα που μπορούσαμε να είμαστε σίγουρη για το μέλλον. Άλλα από ότι φαίνεται κανείς πλέον δεν μπορεί να είναι σίγουρος για τίποτα. Είναι πολύ απογοητευτικό να καταστρέφουμε τα όνειρα της νέας γενιάς."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

-------------------------------------------------------------------------------------

"Οκ. Την καταλαβαίνουμε τη θέση της και συμπάσχουμε και σίγουρα δεν έχει άδικο.
Αλλά δεν αντέχω να μη σχολιάσω! Κάποια πράγματα βγάζουν μάτι! Δασκάλα είναι, έλεος! Είναι δυνατόν να βλέπουμε τέτοια ορθογραφικά?
Είδα το πρώτο, σκέφτηκα
"της ξέφυγε". Αλλά στο σύνολό τους είναι τρία και εξόφθαλμα! Της ξέφυγαν και τα τρία? Ιδού:
- "αυτή οι τρεις μήνες"
- "κι άλλη συνάδερφοι"
- "μπορούσαμε να είμαστε σίγουρη".
Μα έχω άδικο???"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

------------------------------------------------------------------------------------

"ΜΑ ΠΩΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΟΤΑΝ Η ΣΧΟΛΗ ΠΟΥ ΦΟΙΤΟΥΣΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ....ΔΗΜΟΤΙΚΟ????ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΝΕ ΜΕ 3???ΚΑΛΟΜΑΘΑΤΕ ΔΑΣΚΑΛΟΙ....ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ ΜΙΑ ΣΧΟΛΗ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ ΑΠΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΝΟΝΤΑΣ BABYSITTING."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

-------------------------------------------------------------------------------------

"Μονο ορθογραφια ξερεις γι αυτο σχολιαζεις μονο γι αυτο..
Και εγω ειμαι στην ιδια "μοιρα" με την δασκαλα και την καταλαβαινω..
Απλα βλεπω 1 μισος απο αυτους που σχολιαζουν..
Νομιζουν οτι ο εχθρος τους ειναι ο συνανθρωπος τους και οχι αυτοι που μας εφεραν σε αυτη τη θεση.."

ANAΓΝΩΣΤΗΣ

-------------------------------------------------------------------------------------

"Θα ήθελα να αναφερθώ στην ανάρτηση της απογοητευμένης αναπληρώτριας δασκάλας και να πω όχι προσωπικά σε αυτήν ότι ποιος τους έταξε σιγουριά?Εγώ ανήκω στην ειδικότητα της Πληροφορικής ΠΕ19, είμαι 5 χρόνια ωρομίσθια, 30 χρονών πλέον και ξαφνικά με τον έναν ή τον άλλον τρόπο το υπουργείο καταργεί και ακυρώνει τους κόπους τόσων χρόνων.Κι εμείς ονειρευόμασταν(όχι απαραίτητα με τον εύκολο τρόπο όπως θέλουν να λένε κάποιοι γιατί το να τρέχεις από χωριό σε χωριό 100 ! χλμ από το σπίτι σου για 350€ και παράλληλα να δουλεύεις και στον ιδιωτικό τομέα το απόγευμα, δε νομίζω ότι είναι ο εύκολος τρόπος)να διοριστούμε αλλά μάλλον άλλαξαν τα πράγματα. Οπότε είναι πραγματικά λυπηρό και απογοητευτικό που καταστρέφονται τα όνειρα μιας γενιάς που αυτή όμως δεν αποτελείται μόνο από τους δασκάλους που νόμιζαν ότι είχαν εξασφαλίσει το μέλλον τους."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


Share on Facebook