Παρασκευή 18 Ιουνίου 2010

"Ασυνείδητοι και υβριστές για ακόμη μια φορά οι Έλληνες"


"Σας παρουσιάζω ένα χτεσινό συμβάν για να συνειδητοποιήσουμε όλοι την κατάντια μας και τη νοοτροπία που επικρατεί στο μυαλό του μέσου Έλληνα και να σταματήσουμε πια να τα βάζουμε με τους άλλους. Δε φταίνε πάντα οι άλλοι για τα λάθη μας αλλά και εμείς οι ίδιοι για τις επιλογές μας….ίσως είναι και λίγο αλληγορικό αναλογιζόμενοι τη σημερινή κατάσταση της χώρας!

Χτες το απόγευμα κατά τις ...
16:10 οδηγούσα στην άνοδο της οδού Κηφισίας και λόγω του μποτιλιαρίσματος ακινητοποιηθήκα με το αυτοκίνητό μου στο ύψος της εξόδου από την δεύτερη υπόγεια διάβαση που συναντούμε καθώς ανηφορίζουμε την Κηφισίας. Ξαφνικά ο οδηγός του ερχόμενου πίσω αυτοκινήτου, ενός CITROEN - μάλλον PICASSO - χρώματος ασημί-ραφ με αριθμό κυκλοφορίας ΙΖΑ 8647 αντί να φρενάρει θεώρησε προτιμητέο να προσπαθήσει να κάνει την τελευταία στιγμή ελιγμό, χωρίς ούτε καν - σιγά τι περίμενα θα μου πει κανείς! - να ανάψει το φλας του, για να περάσει στη δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας και να αποφύγει την ουρά. Το αποτέλεσμα ήταν να με χτυπήσει στην πίσω δεξιά γωνία του προφυλακτήρα μου και να προκαλέσει ζημιά. Αμέσως κατέβηκα από το όχημά μου μαζί με τη συνοδηγό για να ελέγξουμε τη ζημιά. Ο κύριος – αν θέλει να αποκαλείται έτσι – παρέμεινε στο αυτοκίνητό του φορώντας τη ζώνη του και με κλειστό το παράθυρό του. Όταν είδαμε το χτύπημα, του κάναμε νόημα να κατέβει από το αυτοκίνητο για να προβούμε σε δήλωση του ατυχήματος. Εκείνος άνοιξε 5 εκατοστά το παράθυρό του και αφού αναρωτήθηκε το γιατί, μου είπε να κουμπώσω μόνη μου τον προφυλακτήρα μου και να φύγω από τη μέση γιατί του έκλεινα το δρόμο και δεν είχα πάθει τίποτα. Αφού δεν το είδε πού το ήξερε? Στη συνέχεια και ουρλιάζοντας προς το μέρος μας μας αποκάλεσε πουτ…ες βρωμιά..ες και έβαλε όπισθεν για να φύγει. Του φώναξα πως θα καλέσω την τροχαία και ειρωνευόμενος απήντησε και τι θα μου κάνει θα μου κλά@@ τα αρ@@@@! Ευρισκόμενη στη μέση του δρόμου παρολίγον να με παρασύρει – για χιλιοστά τη γλύτωσα - με το όχημά του την ώρα που έφευγε και έβριζε. Είχε και μια γυναίκα συνοδηγό η οποία κοιτούσε λες και δεν έτρεχε τίποτα! Ασφαλώς και το περιστατικό δηλώθηκε άμεσα στην Τροχαία και κατατέθηκε μήνυση εναντίον του …

Κάτι τέτοιες ώρες σκέφτομαι πως αν ήμουν άντρας όλα θα ήταν διαφορετικά! Δε θα τόλμαγε ή δε θα άφηνα κανένα τέτοιο τύπο να σηκωθεί να φύγει! Απλά, στη θέα δύο γυναικών η σκέψη των ηλιθίων είναι: «Έλα μωρέ αδερφέ γυναίκες είναι τί θα μου κάνουν?» και η δική μου να μην μπλέξω με κανέναν τρελό που θα με μαχαιρώσει στη μέση του δρόμου…

Και επειδή αυτός ο ωχαδερφισμός μας έχει φάει και έχουμε πέσει στο λάκκο με τα σκα..ά και εγώ δεν το ανέχομαι άλλο σαν άνθρωπος που σπούδασε, πάλεψε και δουλεύει να πληρώνω μια ζωή τις ζημιές των άλλων, και ΕΙΔΙΚΑ τώρα τελευταία με όλα αυτά που γίνονται, ειλικρινά -δεν θα το έκανα άλλη στιγμή- αλλά ναι, έφαγε μία μήνυση ο αλήτης που θα του δείξει σε τι μπελάδες μπορεί να μπει από τις γυναίκες….για να μάθει να βουλώνει το στόμα του όταν φταίει και να σέβεται.

Και μετά απορούμε γιατί σκοτώνεται ο κόσμος στους δρόμους και εγκαταλείπονται τα θύματα από τους ασυνείδητους οδηγούς….Αν αυτός που ήταν και μεγάλος άνθρωπος σε ηλικία συμπεριφέρεται έτσι τότε δε θα ήθελα να ξέρω τι γιους έχει αναθρέψει και εύχομαι να μην τους βρω στο δρόμο μου ΠΟΤΕ…"

ΑΝΑΓΝΩΣTΡΙΑ







Share on Facebook