Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010

"Επιστολή πρός Ι.Πανάρετο υφυπουργό παιδείας!!!!"


"Είμαι εκπαιδευτικός Β΄Βάθμιας και απλά θα ήθελα να σας μεταφέρω το κλίμα που υπάρχει από συναδέλφους μέσα στα σχολεία!!!Παλεύετε για τους μαθητές και το μέλλον της Ελλάδας και καλά κάνετε!!!...


Όμως εμείς ως εκπαιδευτικό προσωπικό αισθανόμαστε πως δεν υποστηριχθήκαμε ποτέ από την πολιτική μας ηγεσία και αυτό επικρατεί μαζικά στις τάξεις πολλών συλλόγων σχολείων!!!

Οι αλλαγές που πάτε να κάνετε οφείλουν να επηρρεάσουν θετικά όλο το σύστημα και όχι μόνο μέρη αυτού για συγκεκριμένους σκοπούς!!!

Βαρέθηκα να ακούω μαθητές μου να λένε επιφωνηματικά πόσο κακοπληρωμένοι είμαστε!!!

Βαρέθηκα να βλέπω επιστήμονες να ζούν με 1000 ευρώ μισθό και καθαρίστριες σε Υπουργεία να παίρνουν τα τριπλάσια!!

Δεν πιστέυω πως το ενιαίο μισθολόγιο θα αποκαταστήσει την δικαιοσύνη σε σχέση με εμάς τους εκπαιδευτικούς!!!

Ας δουλέψουμε περισσότερο δεν λέω ..αλλά ας αμοιβόμαστε σωστά!!!

Θα μου πείτε μα υπάρχει κρίση και Δ.Ν.Τ...η πατρίδα πονάει κ.λ.π!!!

Θα σας πω πως και όταν η πατρίδα δεν πονούσε πάλι ο εκπαιδευτικός πληρωνόταν χαμηλότερα από ότι του άξιζε!!!

Και όλο δίνονταν υποσχέσεις με το ενιαίο μισθολόγιο θα αποκατασταθούν οι αδικίες και μπλά μπλά μπλά θα θα θα υποσχέσεις!!!

Επιτρέψτε μου να μην πιστεύω πια σε λόγια πολιτικών!! ΄Να είμαι μόνο εγώ άραγες?΄ !!!!!!!

Δεν πιστεύω ποιά στην λέξη καθηγητής ούτε εκπαιδευτικός !!

Μας έχετε καταντήσει εσείς οι πολιτικοί ΄εργαζόμενους΄ ενός συστήματος που απλά κάθε φορά αλλάζει σλόγκαν όπως αυτή τη φορά ΄όλα για τον μαθητή΄!!

Δεν πιστεύω πως θα αλλάξει κάτι ...εμείς όμως θα προσπαθήσουμε να αλλάξουμε εσάς!!!!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ



Share on Facebook