Τετάρτη 16 Ιουνίου 2010

"Για τις πιστωτικές της ΑΤΕ ΒΑΝΚ"



"Είμαι κάτοχος πιστωτικής κάρτας από την ΑΤΕ (Αγροτική Τράπεζα)
για περίπου πέντε χρόνια (η πιστωτική μου κάρτα είναι χρυσή με πολύ υψηλό όριο) και δεν την έχω χρησιμοποιήσει ποτέ.
εξακολουθώ, όμως, να την κρατάω πληρώνοντας την ετήσια συνδρομή, 50 ευρώ, για λόγους ασφάλειας (είμαι ελεύθερος επαγγελματίας) ...
φέτος πλήρωσα την συνδρομή με μια ημέρα καθηστέρυση. προφανώς το "σύστημα" δεν πρόλαβε να ενημερωθεί και η ΑΤΕ μου έστειλε γραπτό μήνυμα στο κινητό μου - τηλέφωνο σχετικά με την "καθυστέρηση πληρωμής". τηλεφώνησα στο τμήμα παραπόνων να τους πω πως αυτό είναι γελοίο και επικοινώνησα με μια κυρία η οποία δεν με άφηνε να μιλήσω, αλλά έλεγε το δικό της ποίημα με ύφος σχεδόν αυταρχικό. έλεγε ότι όλοι είστε ίδιοι (οι κάτοχοι πιστωτικών καρτών) και ότι δεν γίνεται κανένας διαχωρισμός σε αυτούς που χρωστάνε. ρώτησα, λοιπόν, αν είναι ίδιο το να χρωστ! άς για χρόνια 100.000 ευρώ, ή για μία ημέρα 50 ευρώ. μου είπε ότι είναι το ίδιο για την τράπεζα. φυσικά έκλεισα το τηλέφωνο. είναι το ίδιο, λοιπόν, να χρωστάς εκατομμύρια ευρώ στο δημόσιο ή, (μόνο) χίλια. γιαυτό και το κράτος συμπεριφέρεται το ίδιο σε όλους. κυνηγάει ανελέητα τους οφειλέτες των χιλίων ευρώ, μπορεί και να τους κατασχέσει τα σπίτια, ενώ τους οφειλέτες των εκατομμυρίων τους αφήνει ανενόχλητους. σκέφτομαι μήπως να πάτε στον δια@@@ όλοι σας - και δεν μου φαίνεται άσημο σαν ιδέα. άντε στο δια@@@ λοιπόν."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ





Share on Facebook