Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

"Έλεος πια με τους κύριους εξυπνάκηδες "ταρίφες"


"Σήμερα το πρωί ,αναγκάστηκα για άλλη μια φορα να πάρω ταξί για να πάω στην εργασία μου.

Απο την οδο Πατησίων στις Αχαρνές(και όχι Μενίδι που λένε αρκετοί) μου κράτησε το ποσό των 8 ευρώ ,
όμορφα και ωραια και εγώ τον πλήρωσα και ζήτησα την αποδειξη που έιχε στο μηχανακι του ... άρχισε να ψελλίζει όπως πολύ "κιτρινιάριδες" κάνουν τελευταία , και μου είπε οτι έχει χαλάσει το μηχάνημα των αποδείξεων (7 στους...
10 το ίδιο πράγμα μου έχουν πει) , και έδειξε μεγάλη προθυμια να μου δώσει χειρόγραφη απόδειξη ...

Χάρηκα και εγώ με την εντιμότητα του παρόλο που ήταν κατσουφιασμένος, τον χαιρέτησα για να μας πάει καλά η μέρα και αποβιβάζομαι απο το ταξί του .
Έκπληκτη παρατηρώ την πινακίδα του ,η οποία δεν είχε καμμία... μα καμμία... σχέση με την αναγραφόμενη πινακίδα στην απόδειξη .....

Προτιμώ κύριε ταρίφα να μην μου κόψεις καθόλου απόδειξη απο το να με κοροιδέυεις σαν να είμαι κανένας αποβλακωμένος Ελληνας πολίτης ,ήδη έχουμε πολλούς που μας κοροιδευουνε ...έλεος πια ....

καταστρεφετέ τον κλάδο σας έτσι , και για άλλη μια φορά μας δίνετε την αφορμη να σας κράξουμε

εγώ οφείλω να βάλω την πινακίδα σας στο διαδίκτυο , μόνο και μόνο για να μην αφήσω να περάσει έτσι ντουκου η κοροιδία σας.... και να είμαι καλά με τον εαυτό μου


η πινακίδα (η σωστη ) είναι η ΥΠ ΑΡΙΘΜ : ΤΑΒ 12@@- (ενω η αναγραφόμενη στην απόδειξη είναι ΤΑΑ 262@) και μαρκα αυτοκινήτου SKODA.....

για το όνομα της απόδειξης δεν θέλω να σχολιάσω ..αλλα δεν έχετε καθόλου φαντασία ....
ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ..... πρωτοτυπία ... το σκεφτοταν ώρα πολλή μου
φαίνεται ...."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ








Share on Facebook