Τρίτη 15 Ιουνίου 2010

Κ. Ρονάλντο:«Θα τα δώσουμε όλα»


Συνέντευξη στην ιστοσελίδα της FIFA παραχώρησε ο Κριστιάνο Ρονάλντο, ο οποίος ξεκαθαρίζει ότι η Πορτογαλία δεν είναι από τα φαβορί στη διοργάνωση, όμως υποσχέθηκε ότι αυτός και οι συμπαίκτες του θα τα δώσουν όλα για να φτάσουν όσο το δυνατόν πιο μακριά...


«Όλοι έχουν την προσωπικότητα τους και τον χαρακτήρα τους. Εγώ έχω τον δικό μου και θα αλλάξω αυτό που είμαι είτε είμαι αρχηγός, είτε όχι. Φυσικά είναι προνόμιο για μένα να είμαι αρχηγός της Πορτογαλίας. Με κάνει πολύ περήφανο. Οι συμπαίκτες μου με ξέρουν πολύ καλά κι εγώ το ίδιο και όλα πάνε μια χαρά. Είμαστε όλοι φίλοι και υπάρχει πραγματική οικογενειακή ατμόσφαιρα. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να είμαστε επιτυχημένοι».

Ο άσσος της Ρεάλ Μαδρίτης είναι ένα από τα μεγαλύτερα αστέρια του ποδοσφαίρου, και συγκεντρώνει παντού τα βλέμματα. Οι Πορτογάλοι που ζουν στη Νότιο Αφρική, τον υποδέχθηκαν σαν Θεό, με τον Ρονάλντο να είναι πολύ χαρούμενος.

«Φυσικά και γνωρίζουμε ότι υπάρχουν πολλοί Πορτογάλοι στη Νότιο Αφρική και ότι υποστηρίζουν την ομάδα εδώ μας κάνει πολύ χαρούμενους. Είναι σημαντικό να έχουμε την ενίσχυση τους στο γήπεδο και δράττομαι της ευκαιρίας να τους ευχαριστήσω για την συμπαράσταση τους μέχρι στιγμής.»

Στη συνέχεια ο Κριστιάνο Ρονάλντο αναφέρθηκε στην προσδοκία που έχουν οι Πορτογάλοι για μία διάκριση στο Μουντιάλ:

«Όπως είπα και πριν τα τελικά, δεν είμαστε από τα φαβορί. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να γίνουμε Παγκόσμιοι πρωταθλητές. Πιστεύω ότι κάποιες ομάδες σε αυτό το Παγκόσμιο Κύπελλο είναι καλύτερες από μας και αυτό δεν είναι μυστικό, αλλά θα παλέψουμε για το καλύτερο δυνατό. Αν το κάνουμε αυτό, τα πάντα μπορούν να συμβούν».

Αναφερόμενος στον τεχνικό της ομάδας, Κάρλος Κεϊρόζ, τόνισε:

«Γνωρίζω τον Κάρλος Κεϊρόζ αρκετά χρόνια και ευτυχώς για μένα είχα την τύχη να δουλέψω μαζί του. Πρώτα στην Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και τώρα στην Εθνική ομάδα. Ήταν πολύ σημαντικό για την καριέρα μου γιατί με βοήθησε να βελτιώσω τον τρόπο παιχνιδιού μου. Μου αρέσει να δουλεύω μαζί του.

Ο CR7 μίλησε και για τον τραυματισμό του πρώην συμπαίκτη του στην Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, του Νάνι:

«Ο Νάνι έπαιζε πολύ καλά. Ήταν σε εξαιρετική φόρμα και οπωσδοίποτε θα μας λείψει. Όχι μόνο για τα όσα μπορεί να κάνει εντός γηπέδου, αλλά και για την παρουσία του στην ομάδα και για την στήριξη του στους παίκτες. Ήταν παίκτης κλειδί για μας. Δυστυχώς τραυματίστηκε όμως έχουμε ικανούς παίκτες να παίξουν στη θέση του. Είναι μια πολύ μεγάλη απώλεια».

Στην πρεμιέρα, η Πορτογαλία αντιμετωπίζει την Ακτή Ελεφαντοστού και ρωτήθηκε για την απουσία του Ντιντιέ Ντρογκμπά:

«Όλοι μιλάνε μόνο για τον Ντρογμπά και για το αν θα αγωνιστεί η όχι, αλλά για να είμαι ειλικρινής, δεν σκέφτομαι κάτι τέτοιο. Μας απασχολεί μόνο το πώς θα παρουσιαστούμε εμείς. Νοιώθουμε καλά, είμαστε αισιόδοξοι, και έτοιμοι να κάνουμε μία καλή αρχή στην διοργάνωση. Αν δεν παίξει ο Ντρογκμπά, θα πάρει κάποιος άλλος τη θέση του και πρέπει να είμαστε έτοιμοι. Πρέπει να αφοσιωθούμε στην δική μας εμφάνιση».

theplayer.gr


Share on Facebook