Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010

"Παρατηρήσεις για το Ελευθέριος Βενιζέλος'


"Πηγαινοέρχομαι τακτικά στο εξωτερικό λόγω δουλειάς και συνήθως φτάνω με πτήση μετά τα μεσάνυχτα στο Ελευθέριος Βενιζέλος.
Θα ήθελα να παρατηρήσω τα παρακάτω:

1. Έλεγχος διαβατηρίων: φτάνοντας πρίν τα γκισέ αριστερά, υπάρχει γραφείο με αστυνομικούς. Καθότι η πόρτα ειναι συνήθως ανοικτή, η εικόνα είναι η γνωστή απαγοητευτική εικόνα Eλληνικής δημόσιας ...
υπηρεσίας: 2-3 αστυνομικοί να μιλάνε (συνήθως δυνατά), οι φραπεδιές στα γραφεία και η μυρωδιά του τσιγάρου (που βέβαια απαγορεύεται) να βγαίνει μέχρι έξω. Αν πιάσουν ουρές, μπορεί και να τρέξει (τρόπος του λέγειν) και κάποιος στα γκισέ να βοηθήσει.
2. Ταξί – με διπλή ταρίφα μου έχει κοστίσει τελευταία από 35 εώς 47 (!!) ευρώ η κούρσα για Γλυφάδα (μέχρι πρίν κανένα χρόνο πλήρωνα 25-30, αλλά δέχομαι ότι έχει αυξηθεί το πετρέλαιο κλπ). Τα χιλιόμετρα δεδομένα και ο χρόνος είναι ίδιος κάθε φορά καθότι οι δρόμοι είναι άδειοι αυτές τις ώρες. Οι ενδεικτικές χρεώσεις (που μόλις πρόσφατα ανανεώθηκαν στο site του αεροδρομίου – ελπίζω και στην πιάτσα αλλά και μέσα στα ταξί) αναφέρουν 32.
3. Λεωφορεία – για να αποφύγω το κόστος του ταξί και τον συχνό τσακωμό με τους ταρίφες που χρεώνουν ό,τι γουστάρουν, πέρνω το express λεωφορείο.
Τις μικρές αυτές ώρες είναι standard Ελληνάρας υπάλληλος του ΟΑΣΑ στο γκισέ με τα εισιτήρια, καπνίζει τσιγάρο και πίνει φραπεδιά, και δεν ανταλάσσει κουβέντα (καλημέρα, καλησπέρα, ευχαριστώ, παρακαλώ είναι προφανώς όλα περιττά για τον «πολλά βαρύ» υπάλληλο) με τους πελάτες/επιβάτες. Αν δε, τολμήσει και τον ρωτήσει κάποιος πληροφορίες, τον παραπέμπει σε άλλο γκισέ με γνωστό ύφος υπαλλήλου που ξεχειλίζει ευγένια (μην και αναγκαστεί και κάνει κάτι παραπάνω από τα προβλεπόμενα).
Οι οδηγοί των λεωφορείων είναι συνήθως ντυμένοι με το προσωπικό τους γούστο (ειδικά το καλοκαίρι, σορτσάκι και σαγιονάρα είναι σχεδόν δεδομένα), και εκμεταλλευόμενοι τους άδειους δρόμους πολλοί από αυτούς αναπτύσσουν μεγάλη ταχύτητα με το λεωφορείο.

Είναι εικόνες αυτές που δίνουμε στην πιο κεντρική πύλη εισόδου τουριστών στην χώρα?
1. Είναι τόσο δύσκολο ο ΟΑΣΑ να εκπαιδεύσει τους υπαλλήλους του βασικούς κανόνες συμπεριφοράς και εξυπηρέτησης πελατών?
2. Είναι τόσο δύσκολο ο σύνδεσμος των ταξιτζήδων να κάνει το ίδιο για τα μέλη του και επιτέλους να τα ελέγχει ώστε να μην υπάρχουν αυτές οι τεράστιες αποκλίσεις στις ταρίφες?
3. Το Ελ. Βενιζέλος δεν το απασχολούν καθόλου αυτά τα θέματα? Αντιλαμβάνομαι ότι κατά τα άλλα το αεροδρόμιο λειτουργεί πολύ καλά αλλά τα σημεία που ανέφερα παραπάνω χαλάνε την καλή εικόνα, καθότι είναι υπηρεσίες που βρίσκονται ή ξεκινάνε στους χώρους του.
4. Το Υπουργείο Τουρισμού επίσης δεν πρέπει να ενδιαφερθεί αντιστοίχως, σε συννενόηση με το Υπουργείο Μεταφορών?

Πολλοί θα πούν ότι αυτά είναι λεπτομέρειες μπροστά σε όλα τα υπόλοιπα που συμβαίνουν στην χώρα. Αλλά αν δεν αρχίσουμε να διορθώνουμε τα μικρά, δεν πρόκειται να φτάσουμε ποτέ στα μεγάλα."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ






Share on Facebook