"Είμαι κάτοικος Καστοριάς και η σύζυγός μου (Δημόσιος υπάλληλος) έχει πάρει ένα δάνειο για αγορά αυτοκινήτου (όχι όλο το ποσό αλλά το 35% του ποσού) το 2008. Από τότε πληρώνει τις δόσεις του δανείου στην ημέρα που πρέπει χωρίς ώρα καθυστέρηση! Ζήτησε τηλεφωνικά από την Τράπεζα που εδρεύει στην γειτονική Κοζάνη (η Καστοριά δεν έχει υποκατάστημα της συγκεκριμένης Τράπεζας) μία βεβαίωση που να πιστοποιεί από...
1-1-2009 έως 31-12-2009 το ποσό των δόσεων που έχει καταβάλλει συνολικά για να την χρησιμοποιήσει για την φορολογική της δήλωση και μας είπαν ότι δεν μπορούν να μας την στείλουνε ταχυδρομικά διότι κοστίζει 1,5€ και ότι θα πρέπει να πάμε στην Κοζάνη να την πάρουμε από την Τράπεζα. Δηλαδή να κάνουμε πήγαινε - έλα 200 χιλιόμετρα καταναλώνοντας μόνο για βενζίνη 30 ευρώ για να πάρουμε την βεβαίωση που αρνούνται να την στείλουν με το ταχυδρομείο μόνο με 1,5€! Αυτό θέλω να το αναρτήσετε για να το βλέπει ο κόσμος και να ενημερώνεται για το πόσο "εξυπηρετικές" είναι οι Τράπεζες γενικά στην Ελλάδα. Όταν όμως θέλουν να σου κάνουν μία τάχα "προσφορά" (χωρίς να είσαι πελάτης τους) σ' ενοχλούν τηλεφωνικά και στις 3:30 μμ που είναι ώρα κοινής ησυχίας χωρίς να τους το έχεις ζητήσει και χωρίς να τους ενδιαφέρει το κόστος του τηλεφώνου! Το κόστος όμως του 1,5€ για να εξυπηρετήσουν τον πελάτη τους ταχυδρομώντας μία βεβαίωση δεν το πληρώνουν! Τι σόϊ πολιτική εξυπηρέτησης των πελατών τους είναι αυτή; Εγώ δεν μπορώ να την εξηγήσω! Παρακαλώ αναρτήστε την επιστολή αυτή για να ενημερωθεί ο κόσμος για τις "βλακώδεις" αποφάσεις των Τραπεζών. Σαν και τη δική μας περίπτωση φαντάζομαι θα είναι ... χιλιάδες οι πελάτες των Τραπεζών που ΔΕΝ εξυπηρετούνται."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook