Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010

"Σχετικά με την κρίση"


"Από τότε πού ανακοινώθηκαν τα νέα μέτρα της πολυδιαφημιζόμενης κρίσης, που το 2009 «πέρασε ξυστά»
και το 2010, μετά τις εκλογές ξανά επανήλθε,
δουλεύω περισσότερο, παράγω περισσότερο για το ποσό των 600 ευρώ χωρίς ένσημα, εδώ και 3 χρόνια,
μέχρι τέλος εβδομάδας έχω να ξοδέψω...


το ποσό των 1 ευρού και 90 Λεπτών, εκτός αν βρω λεφτά στο δρόμο,
ναι κοιτάω χαμηλά συνέχεια
όχι αν βρω ένα πορτοφόλι με 10.000 ευρώ στο δρόμο δεν θα σκεφτώ ότι το έχασε κάποιος που το έχει ανάγκη.
για να πω ότι θα συντηρήσω ρεύμα, νερό, σπίτι(λέμε τώρα!) Τρέμω στην ιδέα ότι θα χρειαστώ γιατρό γιατί δεν έχω ασφάλιση,
ελπίζω στην φιλανθρωπία του κόσμου για ιατροφαρμακευτική περίθαλψη εφόσον χρειαστεί (αν και δεν θα έλεγα ποτέ το πόνο μου μπροστά σε μία κάμερα, γιατί τίποτα δεν σου χαρίζετε σήμερα έτσι;
Ακόμη και για τον οίκτο πρέπει να παράγεις θέαμα, θέαμα που θα συγκινήσει και θα φέρει κέρδη)
δεν παραπονιέμαι υπάρχει παντού λιτότητα και στο αφεντικό μου κοπήκαν τα περιττά έξοδα μετακινήσεων, κεράσματα καφέ, το φως!, Το air-condition; χάλασε! Όχι, όχι δεν θέλει μπαταρίες το τηλεκοντρόλ του γραφείου μου, το είδε το αφεντικό! Άλλωστε θα έρθει τεχνικός έτσι;
Αφού παράγω περισσότερο δεν βγάζει περισσότερα;
Προοπτική δεύτερης δουλειάς δεν υπάρχει λόγο ωραρίου υπερωριών (μήπως να την ψάξω για νυχτερινή;)
Όχι, όχι δεν καταλάβατε εδώ και αρκετό καιρό ΔΟΥΛΕΥΩ περισσότερο ΔΕΝ αμείβομαι περισσότερο (Το λένε και στην τηλεόραση πρέπει όλοι να συμφιλιωθούμε με αυτή την ιδέα δεν υπάρχει άλλη λύση)
Ο εξευτελισμός; Δηλαδή πάνε εκεί κάνε αυτό, θα δούμε, αργότερα, δεν έχω χρόνο τώρα αϊ παράταμε μετά, ξέρεις πόσοι περιμένουν στην ουρά; Ε; ξέρεις; Κ.τ.λ.
Λες να τα παρατήσω και να φύγω; Και μέχρι να βρω δουλεία τι θα κάνω; Για να πω την αλήθεια δεν σκάβω κιόλας αλλά έτσι πως τα βλέπω θα πρέπει να εξασκηθώ και σε αυτό (όχι, όχι δεν θα μιλήσω άλλο για τις συνθήκες εργασίας ούτε για το ότι κάποιοι συνάδελφοι οδηγούνται σε παραίτηση, ναι σωστά μαντέψατε αυτοί με τα ένσημα,
είστε ο ποιο αδύναμος κρίκος λυπάμαι πολύ! Άλλωστε πριν φύγεις περιμένουν άλλοι τόσοι απ έξω εκπαιδευμένοι να μην αρρωσταίνουν, να μην έχουν απαιτήσεις, να έχουν υπομονή, να μην χρειάζονται την άδεια, να μην σπαταλάνε άσκοπα ενέργεια, να μην χαμογελούν χωρίς λόγο)
Λοιπόν επειδή σας «μαύρισα» Δεν θα υποχωρήσω αυτή τη φορά! Έχω δυο τρεις οικονομημένους φίλους (ξέρεις από αυτούς με τα ένσημα) θα βοηθήσουν μέχρι να βρω κάτι καλύτερο ας είναι καλά οι φίλοι και οι μανάδες τους που μαγειρεύουν λίγο παραπάνω καμία φορά(αν και έρευνες έδειξαν ότι τα λίγα κιλά είναι υγεία, όχι δεν τρώω βιολογικά ναι, ναι τα αποφεύγω αυτά θα κοιτάξουμε τώρα; Άσε που είναι για τους φλώρους)
(ευχαριστώ για το χρόνο σας, στη διάθεση σας στοιχεία φορολογική δήλωση στοιχεία χώρου εργασίας)
Όχι ρε φίλε δεν κλαίω διαβάζοντας το κείμενο! Μου
κάτι μπήκε στο μάτι μου…"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook