Παρασκευή 11 Ιουνίου 2010

"Σχετικά με το φύλακα στο Ιπποκράτειο νοσοκομείο"


"Χτες 10-6-2010 πήγα στο Ιπποκράτειο στη Βασ. Σοφίας για να επισκεφτώ κάποιο συγγενικό μου πρόσωπο. Έφτασα γύρω στις 17.30 και ήταν οι πόρτες κλειστές. Ήταν ένας φύλακας με στολή (ούτε που πρόσεξα ποιάς εταιρείας security ήταν) ο οποίος μου είπε πως το επισκεπτήριο ξεκινά στις 18.00.Και όντως το έγραφε και σε μία ανακοίνωνση.Περιμένω...
λοιπόν να πάει 6 και ιστο μεταξύ αρκετός κόσμος ερχόταν. Ο κυριούλης άνοιγε την πόρτα και άφηνε επιλεκτικά να περάσει όποιους εκείνους ήθελε.Παρακολουθούσα από μία γωνια τι γινόταν και ο τύπος άφηνε 7 στους 10 να περάσουν επειδή έτσι του άρεσε. Άκουγα τις συνομιλίες τους και ήταν όλοι επισκέπτες όπως κ εγώ. Έτσι λοιπόν μια κυρία εξοργισμένη που περιμέναμε μαζί άρχισε να φωνάζει και εγώ προσπάθησα να ηρεμήσω τα πνεύμτα. Εκείνος, φανερά ενοχλημένος που τον ξεμπρόστιασε η κυρία, κλειδώνει επειδικτικά την πόρτα με θόρυβο και μου λέει πως θα με άφηνε να περνούσα αν η κυρία δεν έκανε σαματά. ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣ????Ο κάθε άσχετος φοράει μια στολή και το παίζει εξουσία?ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ.Αφήνει να περάσει όποια κοπελίτσα του κάνει τα γλυκά μάτια ή όποιον τον βλέπει φουριόζο κ φοβάται να τον σταματήσει ή όποιον τελοσπάντων γουστάρει. Όταν άνοιξαν οι πόρτες ανέβηκα γρήγορα γιατί δεν είχα πολύ χρόνο στη διάθεσή μου και κατεβαίνοντας είχα σκοπό να του ζητήσω τα στοιχεία να του κάνω καταγγελία στην εταιρεία του αλλά δεν ήταν εκεί. Ή δεν τον είδα εγώ ή θα έκανε κανένα τσιγαράκι πουθενά...."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


Share on Facebook