Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

"Επιδειξίες..."


"Πριν ένα χρόνο περίπου μετακόμισα με την οικογένειά μου στην περιοχή Κοντόπευκο στην Αγία Παρασκευή.
Πολύ κοντά στο σπίτι μας υπάρχει ένας σταθμός του μετρό, επονομαζόμενος "Χαλάνδρι".
Η περιοχή είναι πολύ σκοτεινή στην έξοδο προς Κοντόπευκο, αντίθετα στην άλλη έξοδο προς Βριλήσσια κυριαρχεί απόλυτη φωτοχυσία.
Οταν μία περιοχή είναι ερημική και σκοτεινή, προφανώς είναι και...
επικίνδυνη.
Τα γράφω όλα αυτά γιατί η σύζυγός μου προχτές, γυρίζοντας στο σπίτι μας γύρω στις 11 το βράδυ, βρέθηκε μπροστα σε επιδειξία που ξεπετάχτηκε από ένα χωράφι δίπλα στο μετρό.
Ξέρω, δεν είναι επικίνδυνοι οι επιδειξίες, αλλά θα μπορούσε να είναι και βιαστήςπολύ εύκολα.
Εχουν σημειωθεί και άλλα κρούσματα στην περιοχή και σε ερώτησή μου προς παλαιότερους κατοίκους "τι θα γίνει" η απάντηση ήταν πως ο δρόμος είναι σκοτεινός, γεμάτος λακούβες και χωρίς πεζοδρόμιο, επειδή ο Δήμος Αγίας Παρασκευής και ο δήμος Χαλανδρίου δε μπορούν να αποφασίσουν ποιος είναι ο υπεύθνος γι'αυτό το δρόμο!
Η σύζυγός μου ευτυχώς δεν έπαθε τίποτα αλλά από'δω και πέρα αναγκαστικά θα πρέπει να πηγαίνω να την πάρω εγώ από το μετρό, αν έχει δύσει ο ήλιος.
Ουγκάντα δηλαδή."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ




Share on Facebook