Τρίτη 29 Ιουνίου 2010

"Τι θα γίνει με τα κατασχεμένα της Eurobank? Έχουμε πληρώσει και αμάξια δεν βλέπουμε"


"Είμαι έμπορος αυτοκινήτων που έχω αγοράσει από τον τελευταίο πλειστηριασμό της Eurobank αρκετά αμάξια που έχω πληρώσει μετρητοίς. Έχω βρει και αγοραστές για να κινηθώ αλλά...



η τράπεζα Eurobank μας πάει από βδομάδα σε βδομάδα εδώ και μήνες....
Και μετά λένε νεκρώνει η αγορά και κλείνουν οι έμποροι. Από το Μάρτη έπρεπε να έχουμε πάρει τα αμάξια μας. Πως θα δουλέψουμε?Ήδη κάποιοι πελάτες έχουν πάρει τις προκαταβολές τους πίσω, παίζεται η αξιοπιστία μου και κινούμαι με δάνεια που πληρώνω χωρίς να έχω έσοδα. Έλεος δηλάδή δεν θα πάμε στο τρελλάδικο...Ακούει κανείς από τα κεντρικά της EUrobank να φιλοτιμηθεί και να μεριμνήσει οι έμποροι να πάρουμε τα αμάξια τα οποία αγοράσαμε από τον τελευταίο πλειστηριασμό? Δηλαδή δεν υπάρχει θεός? Έλεος. Η ειρωνία είναι ότι η τράπεζα θα μου κατασχέσει και την επιχείρηση από δική της αργοπορεία έτσι όπως πάμε λόγω έλλειψης μετρητών να πληρώσω τα δάνειά μου για να κινούμαι...."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
------------------------------------------------------------------------------
"Μήπως,λέω μήπως οι πλειστηριασμοι της εν λόγο τράπεζας είναι παράνομη και για αυτό δεν σου παραδίδει τα οχήματα?
Για ψαξτω όμως γιατί μπορεί να βγεις εσύ μπλεγμένος!"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Share on Facebook