Τρίτη 8 Ιουνίου 2010

"Καταγγελία για HOL"


"ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ ….. ΗΜΟΥΝ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗΣ ΣΤΗΝ HOL ΤΟΝ ΒΕΦΡΟΥΑΡΙΟ ΕΚΑΝΑ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ ΣΕ ΑΛΛΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ … ΜΟΥ...



ΕΙΠΑΝ ΕΝΤΑΞΗ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ ΣΕ 20 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ . ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 20 ΜΕΡΕΣ ΜΕ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΔΕΝ ΜΠΩΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΛΟΓΩ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ… ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΤΟ ΘΥΜΗΘΗΚΑΝ ΕΝΤΑΞΗ ΛΕΩ ΘΑ ΠΑΩ ΣΤΟΝ ΟΤΕ .. ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΜΕ ΠΗΡΑΝ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΚΑΝΑ ΑΙΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΟΤΕ ΩΣΤΕ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΑΡΟΧΟΣ Ο ΟΤΕ.. ΜΕΤΑ ΑΠΟ 15 ΜΕΡΕΣ ,ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ Ο ΟΤΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟΡΙΨΗ ΤΟΥ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ HOL ... ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΟΦΕΙΛΩΝ . ΚΑΛΩ ΤΗΝ HOL . ΛΕΩ ΟΤΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΝΟΣ ΕΧΕΙ ΕΞΟΦΛΗΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΣΤΟ ΝΕΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΟΥ ΟΤΕ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΞΑΝΑ ….. ΠΑΛΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 15 ΜΕΡΕΣ ΓΙΝΕΤΕ ΑΠΟΡΙΨΗ ΤΟΥ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ…. ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΑ ΠΟΛΥΛΟΓΟ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ…… ΖΗΤΗΣΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ …. ΚΑΙ ΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ …….
ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ 5 ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΤΕ..
ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΚΑΝΩ ? "

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

-------------------------------------------------------------------------------------

"ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗΣ ΤΗΣ HOL ΕΔΩ ΚΑΙ 5 ΧΡΟΝΙΑ!ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!ΟΤΑΝ ΕΙΧΑ 24ΑΡΑ ΚΑΤΕΒΑΖΑ ΜΕ 1700KPS/S KAI ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΗΝ 6ΑΡΑ ΚΑΤΕΒΑΖΩ ΜΕ 1000 ΣΧΕΔΩΝ ΚPS/S ΔΗΛΑΔΗ ΤΕΛΕΙΑ!ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΖΗΤΟΥΣΑ ΝΕΟ ROUTERAKI Κ ΠΑΝΤΑ ΜΟΥ ΤΟ ΕΣΤΕΛΝΑΝ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ!ΑΚΟΜΑ Κ ΤΑ ΑΣΥΡΜΑΤΑ ROUTERAKIA ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΧΡΕΩΣΗ!"

ANΑΓΝΩΣΤΗΣ

-------------------------------------------------------------------------------------

"ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΤΟΥΣ ΟΜΟΙΟΠΑΘΕΙΣ ΚΑΤ'ΑΡΧΗΝ... ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΛΟΓΩ ΜΕΥΑΦΟΡΑΣ ΔΙΕΥΘΗΝΣΗΣ Η ΟΠΟΙΑ ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΕ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΣΕ ΕΞΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΑΠΟ 10/2008 ΩΣ 2/2009 ΠΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΥΝΔΕΘΗΚΑ ΞΑΝΑ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΗΣ HOL.. ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΝΟΔΙΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΩΣΠΟΥ ΝΑ ΒΡΩ ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΣΥΝΔΕΣΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ (ΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΜΕΝΑ!! ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ HOL..) ΤΟ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΜΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΚΑΛΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ,ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΙΔΟΠΟΙΗΘΕΙ ΕΓΓΡΑΦΩΣ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΑΥΤΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΔΙΑΚΟΠΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ!!! Ε ΟΧΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΥΡΙΟΙ!!
ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΝΑΙ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΟΤΙ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΟΙ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΕΣ ΑΛΛΑ ΥΣΤΕΡΕΙ ΠΟΛΥ ΣΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΕΤΑΙΡΕΙΑ!!"

ΑΜΑΓΝΩΣΤΗΣ

-------------------------------------------------------------------------------------

"μένω στην περιοχή των κομνηνών Δράμας και εδώ και 1 χρόνο έφυγα απο τον ΟΤΕ για να πάω στην πολλά υποσχόμενη Hellas On line... Από την 1η, κυριολεκτικά 1η μέρα της συνδεσης μου το internet -υποτιθέμενης ταχύτητας έως 24mbps (κλειδώνει στα διολου ευκαταφρόνητα 15 με μη-αντιστοιχες επιδόσεις) σερνόταν. Μιλάμε για εκνευριστικό σημείο. Είμαι χρήστης internet από το 1998 και τόσο υψηλό ping θυμάμαι στην εποχή που επιανα 32kbps με dial up.

Έχω καλέσει επανειλημμένα στην εταιρεία για να παραπονεθώ αλλά το μόνο που ακούω είναι οτι κάνουν/θα κάνουν αναβάθμιση γιατι έχουν μαζευτεί πολλά άτομα στο dslam. Το πρόβλημα το έχουν ΟΛΟΙ οι γνωστοί μου που έχουν ιντερνετ απο την συγκεκριμένη εταιρεία.
Η κατασταση με έχει εξοργίσει, προχθές επικοινώνησε μαζί μου ένας τεχνικός εριστικός και με υφάκι "κ τι να κανω εγω;" έπειτα απο το 10ο τουλάχιστον παραπονο μου και η απαντηση ήταν ακριβώς η ίδια. Σε 1 χρόνο ρε παιδιά θα είχα αναβαθμίσει και εγώ που είμαι άσχετος αυτό το ρημάδι το server. Και εαν δεν μπορούσε το δίκτυο σας να σηκώσει τόσα άτομα να μην τα βάζατε. Κατα τ'αλλα τα 39.90 έρχονται κανονικά κάθε μήνα και αμα δεν τα πληρώσουμε εντός των χρονικών ορίων μας παίρνετε και με θράσος τηλέφωνο.

Θα ήθελα το βήμα μέσα από τη σελίδα σας να αναφερω για άλλη μια φορα το πρόβλημα μου, ευελπιστώντας να διαβαστεί απο κάποιον "υπευθυνο" της εταιρείας και να λυθεί, ειδάλλως είμαι αναγκασμένος τον επόμενο μήνα που θα έχω άδεια να ξεκινήσω διαδικασίες μεταφοράς σε άλλη εταιρεία. Κουράστηκα να βλέπω να κάνουν οι σελίδες αιώνες για να φορτώσουν...

Να σημειώσω εδώ ότι έχω άλλη μία σύνδεση με την Hol που ευτυχώς είναι μόνο τηλέφωνο, φυσικά θα διακοπεί και εκείνη εαν δεν λυθεί το πρόβλημα της πρώτης.

Τέλος, σε όλο αυτό το διάστημα έχουμε μείνει και συνολικά κάπου 7-8 διάσπαρτες μέρες χωρίς τηλέφωνο - κάτι που δεν είχα πάθει ποτε στα τόσα χρόνια συνδεσης με τον ΟΤΕ (με εξαιρεση την μόλις 1 ημέρα που χρειάστηκε για μεταφορά οταν μετακόμισα).

Αγαπητό τροκτικό το mail μου στη διάθεση όποιου από την εταιρεία θελήσει να επικοινωνήσει...

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΏΡΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΑΤΑΝΤΑ ΤΕΛΙΚΑ ΑΡΠΑΧΤΗ...
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ ΠΑΙΔΙΑ..."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

-------------------------------------------------------------------------------------

"Είμαι φοιτητής στην Αθήνα από άλλη πόλη και δυστυχώς είμαι και συνδρομητής της hol από το Φεβρουάριο του 2009. Την αίτηση την είχα κάνει μέσω τηλεφώνου όταν με κάλεσε μία "κυρία" λέγοντας μου ότι είναι από τη hol. Μου είχε τάξει 2 μήνες δωρεάν καθώς και τα τέλη σύνδεσης δωρεάν! Όλα καλά, γίνεται η σύνδεση. Έρχεται και ο πρώτο λογαριασμός, πάνω στον μήνα αν θυμάμαι καλά, που μου χρεώνουν και τα τέλη αλλά και το πρώτο πάγιο!!! Επικοινωνώ με την εξυπηρέτηση πελατών, 45 λεπτά αναμονή παρακαλώ όσες φορές προσπάθησα να καλέσω(!!), και μου λένε πως η σύνδεση έχει γίνει από εξωτερικό τους συνεργάτη και πως δεν ευθύνονται εκείνοι για τίποτα!!! Εκτός αυτού είχα και άπειρα προβλήματα με τον κατά τ' άλλα δωρεάν εξοπλισμό τα οποία δε λύθηκαν ποτέ μετά από τις κλήσεις με τις μαραθώνιες αναμονές των 45 λεπτών ΚΑΘΕ φορά που έκανα στην "εξυπηρέτηση πελατών" τους. Πριν ένα μήνα, κι αφού έχει περάσει ο υποχρεωτικός ένας χρόνος στέλνω ένα e-mail να μου πουν τι χρειάζεται να κάνω ώστε να γίνει διακοπή και δε μου απάντησαν. Στέλνω fax με αίτηση διακοπής και αποστολής εκκαθαριστικού λογαριασμού, να σβήσω και το υπόλοιπο που χρωστάω μιας και με το περιορισμένο budget μου αλλά και με τον υπέρογκο πρώτο λογαριασμό μαζεύτηκε κάποιο ποσό, πάλι δε μου απαντάν. Τους έστειλα ξανά e-mail πριν από λίγο, σίγα μην απαντήσουν πάλι. Μακριά από την εταιρία αυτή αν δεν θέλετε τραβήγματα για καιρό!!!!!!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ



Share on Facebook