Κυριακή 27 Ιουνίου 2010

"Κακή εξυπηρέτησή στο multirama Ιωαννίνων."


"Τους πηγα υπολογιστη με εγγυηση ο οποιος παρουσιασε προβλημα στην καρτα γραφικων ο τεχνικος του καταστηματος μετα απο μερες και αφου κανενας δεν με πηρε τηλεφωνο απο το καταστημα για να μου πει ποτε θα ειναι ετοιμος και ακομα οταν τον ειχαν ετοιμο παλι εγω επρεπε να παρω τηλεφωνο να δω αν ...
ειναι ετοιμος(δηλαδη εαν δεν επαιρνα τηλεφωνο ακομα θα το ειχαν εκει τον υπολογιστη!!!)μου ειπε οτι εγινε αλλαγη της καρτας γραφικων εγω πληρωσα ενω ειχα εγγυηση και μετα απο ενα μηνα(περιπου) το προβλημα εμφανιστηκε ξανα γιατι πολυ απλα οπως διαπιστωσα ο ιδιος που ανοιξα το κουτι δεν αλλαχτηκε καμια καρτα γραφικων , αγορασα μια καρτα και την τοποθετησα μονος μου και ολα ειναι μια χαρα.

θελω να ρωτησω που μπορω να βρω καποιον απο τα κεντρικα της multirama γιατι αυτο που εγινε ειναι κοροιδια!!!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ




Share on Facebook