Πέμπτη 22 Ιουλίου 2010

"500 ευρώ διαφορά στην τιμή επισκευής!!! "


"Σχετικά με επισκευή iPhone, είχα και εγώ πρόβλημα με το κεντρικό κουμπί που δεν δούλευε, έψαξα στις μεγάλες εταιρείες και οι τιμές τους ήταν εξωφρενικές με αποκορύφωμα την τιμή που μου δώσανε από την εταιρεία Γερμανός, στα 580 ευρώ για την επισκευή! Όσο κοστίζεί δηλαδή η συσκευή από μόνη της από το κατάστημα. Επίσης ζητούσα αυθεντικό ανταλλακτικό αλλά οι περισσότεροι που επισκευάζουν iPhone είχαν ένα που είναι λέει APPIE και...


όχι APPLE. Μαιμού κινέζικο δηλαδή που χαλάει σε 1-2 μήνες. Τέλως πάντων έψαξα και βρήκα στην Γλυφάδα ένα μαγαζί που τα φτιάχνει κ! αι κάνανε πάρα πολύ καλή δουλειά, με εγγύηση 1 χρόνου αυθεντικού κομματιού ΑPPLE , μου το φτιάξανε μόνο για 80 ευρώ, διαφορά 500 ευρώ δηλαδή από την τιμή που μου δώσανε από τον Γερμανό. Προσοχή λοιπόν, γιατί μερικοί πάνε για αρπαχτές. Πληροφοριακά το κάτάστημα που μου το έφτιαξε λέγετε PC Express και το διορθώσανε επιτόπου, περίμενα λιγάκι και το πήρα."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook