Παρασκευή 2 Ιουλίου 2010

Μελέτη: "Οι πληροφορίες για τις καλοκαιρινές μου διακοπές δεν διέρρευσαν από εμένα"


ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΛΕΟΝΩΡΑΣ ΣΤΟ TROKTIKO

"Με την επιστολή αυτή θα ήθελα να ενημερώσω τους φίλους συναδέλφους οτι ουδέποτε γνώριζα για την έκδοση δελτίου τύπου που εκτός από τη λήξη της φετινής σεζον για την πρωινή μελέτη, ανακοινώνονται και τα σχέδια μου για το φετινό καλοκαίρι.

Οι πληροφορίες που αναφέρονται σχετικά με τις καλοκαιρινές μου διακοπές δεν ειπώθηκαν, διέρρευσαν ούτε επιβεβαιώθηκαν ποτέ από εμένα.

Πρόκειται για μία ατυχή στιγμή στην κατά τα άλλα άψογη σχέση μου με το γραφείο τύπου του σταθμού, που σίγουρα δεν είχε πρόθεση να με...


θίξει. Όσοι με γνωρίζετε προσωπικά ξέρετε ότι ουδέποτε θα ανακοίνωνα επίσημα τα καλοκαιρινά μου σχέδια είτε πήγαινα διακοπές στο εξωτερικό είτε στο λιμάνι τοπυ Πειραια. Κ επειδή υπήρξαν και εκείνοι που βιάστηκαν να με κακοχαρακτηρισούν ως προκλητική, καθαρά για την ιστορία, προορισμοί όπως το Μπαλί και η Ταυλάνδη θεωρούνται απο τους πλεόν οικονομικούς προορισμούς του εξωτερικού, ενώ οι προσφορές και τα πακέτα που υπάρχουν κάνουν τα μέρη αυτά εξαιρετικά ανταγωνιστικά αν όχι κ πιο οικονομικά, απο "ντόπιες" διακοπές. Αυτό να το λάβουν υπόψιν οι Ελληνάρες επιχειρηματίες και να επαναπροσδιορίσουν τις τιμές στα νησιά που είναι γνωστό πως συχνά, με εξαιρέσεις πάντα, κάνουν τις διακοπές στη χώρα μας είδος πολυτελείας. Κ επειδή η ζωή θέλει χιούμορ, τώρα που το ξανασκέφτομαι, παίρνω να κλείσω εισιτήρια!!! Εύχομαι καλό ήρεμο κ ξεκούραστο καλοκαίρι σε όλους μας."


Με αγάπη Ελεονώρα


Share on Facebook