Πέμπτη 22 Ιουλίου 2010

"Μετανάστευση νέων"


"Παλιότερα μάλωνα τους νέους για την απαισιοδοξία τους.
Σήμερα τους νιώθω όσο ποτέ.
Εχεις δίκιο. Χίλια δίκια εχετε παιδιά...



Εχω μια μικρή κόρη και αισθάνομαι ακόμη χειρότερα.
Με τον άντρα μου αυτό συζητάμε πλέον, νυχθημερόν.
Γιατί διαλέξαμε να γίνουμε γονείς σ'αυτή την τρισκατάρατη πόλη.
Αμ δεν τα ξέραμε τότε.
Είχαμε τις δουλειέςμας, βγαίναμε οικονομικά, ήταν και η Αθήνα πιο ανθρωπινη και την πήραμε την απόφαση.
Και λέω - γιατι το καταδικάσαμε έτσι αυτό το παιδί???
Τι μας έφταιξε να μείνει μαζί μας μέχρι τα 35+ γιατί δε θα'χει που να πάει, γιατί και δουλειά να έχει αποκλειεται να τα βγάζει πέρα?
Η μήπως θα τη βοηθήσουμε εμείς με την ανύπαρκτη σύνταξη???
Ας γελάσω!
Το εξωτερικό δεν είναι λύση - για πάντα τουλάχιστον.
Τα'χω περάσει.
Γυρίστε στα χωριά, στην επαρχά εσείς οι μικροί, όσο πιο γρήγορα μπορείτε.
Ξαναφτιάξτε τη χώρα.
Κινδυνεύει ο άντρας μου με απόλυση και του το ξεκαθάρισα - αν γίνει αυτό, ΦΕΥΓΟΥΜΕ για Γιάννενα την άλλη μέρα.
Στο χωριό.
Δε με νοιάζει να σκίσω τα πτυχία μου και να γίνω νοικοκυρά, τουλάχιστον θα σκίζομαι για την οικογένειά μου και όχι για τρεις κι'εξήντα 15 ώρες τη μέρα για τον κάθε μεγαλοκαρχαρία.
Μεγάλωσα και το ξεπέρσα το παραμυθάκι ης "καριέρας" που σας σερβίρουν κι σας, όπως και σε μας.
Μη μασάτε.
Μου αρκεί να γυριζει το παιδί μου έξω και να μη φοβάμα.
Και να έχω τον άντρα μου γερό.
Οπως δεν τον έχει αυτό το κοριτσάκι, η χήρα του Σωκράτη...
Γαμώτο..."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Share on Facebook