Παρασκευή 16 Ιουλίου 2010

"Πού θα φτάσει η ασυδωσία των ιδιωτικών Ψυχιατρικών Κλινικών! "


"Ποιός θα ελέγξει επιτέλους τις ιδιωτικές ψυχιατρικές κλινικές, οι οποίες καταχράζονται το δημόσιο χρήμα και ταυτόχρονα απομειζούν απο τους ασθενείς τους και τους συγγενείς αυτών κάθε χρηματικό πόρο;...


Πως γίνεται κλινική που έχει άδεια για 80 ασθενείς να φιλοξενεί/περιθάλπει 200 και 300; Που είναι ο έλεγχος; Η ο ελεγκτής κάνει τα στραβά μάτια αποκομίζοντας "διάφορα οφέλη". Συγκεκριμένα, ιδιωτική ψυχιατρική κλινική στην κεντρική Μακεδονία, έχει ξεπεράσει κάθε όριο παρανομίας. Βέβαια το θέμα δεν πουλάει και έτσι κανείς δεν ασχολείται με αυτό. Έχω απευθυνθεί σε διάφορα μέσα επικοινωνίας και είμαι διατεθιμένη να δώσω πληροφορίες για την συγκεκριμένη επιχείρηση που κερδοσκοπεί σε βάρος του κράτους, των ασφαλιστικών ταμείων, των ασθενώÎ! ½, των συγγενών τους, όλων εμάς, αλλά κανένας αρμόδιος-υπεύθυνος δεν επικοινώνησε ποτέ μαζί μου.
Τι συμβαίνει επιτέλους με τις ιδιωτικές ψυχιατρικές κλινικές;
έχω φτάσει σε σημείο να πιστεύω ότι όλοι όσοι γνωρίζουν, τα "παίρνουν" απο τις κλινικές αυτές, γαι να μη μιλήσουν.
Ασ κάνει κάποιος κάτι. Πού αλλού να απευθυνθώ; Γνωρίζω τις ποαρανομίες 1 κλινικής, αλλά όπως με διαβεβαίωσε και ο ίδιος ο πρόεδρος της κλινικής, που κάποτε του εξέφρασα την αγανάκτησή μου, "Παντού έτσι γίνεται. Μή φοβάσαι. Υπάρχει ανοχή για μας".

Μια αγανακτισμένη αναγνώστρια


Share on Facebook