Κυριακή 11 Ιουλίου 2010

"Μαιευτήριο Έλενα"


"Η ιστορία ξεκινά όταν μάθαμε ότι η κοπέλα μου είναι έγκυος. Στις πρώτες κιόλας μέρες είχε λίγο αίμα οπότε και κρίναμε απαραίτητο να την δει γυναικολόγος. Η κοπέλα μου, καθότι αλλοδαπή δεν ήξερε κάποιο γυναικολόγο οπότε ρωτήσαμε δεξιά και αριστερά στον οικογενειακό κύκλο, από συγγενικά άτομα που έχουν τεκνοποιήσει, και μας πρότειναν έναν γιατρό στο Έλενα. Χαρούμενος εγώ διότι ήθελα Δημόσιο Νοσοκομείο, όχι τόσο η κοπέλα μου βλέποντας γενικά την κατάσταση ...
στην Ελλάδα, από τα λίγα δηλαδή που πρόλαβε να δει τους λίγους μήνες διαβίωσης της στη χώρα μας. Να επισημάνω ότι δεν υπήρχε ασφάλεια, ιδιωτική ή δημόσια, καθώς ήμασταν ανύπαντροι καθώς δεν εργαζόταν κιόλας.

Μου προτάθηκε κάποιος, πήρα λοιπόν το κινητό του και έκλεισα ραντεβού - μέσα στο Έλενα, αφού πρώτα μου είπε να κάνω μια εξέταση σε ένα συγκεκριμένο Διαγνωστικό Κέντρο και σε συγκεκριμένο Ιατρό, πλησίον του Μαιευτηρίου, στο πύργο Αθηνών (οδό Συνώπης)

Καταφθάνοντας στο Έλενα τον κάλεσα και συναντηθήκαμε στο ισόγειο σε κάτι γραφεία Ιατρών - τσιγάρο, τηλεόραση, κτλ - φουαγιέ κατάσταση. Συστηθήκαμε, του είπαμε για το αίμα, του δώσαμε τις εξετάσεις και μου λέει να περάσω έξω για να εξετάσει τη κοπέλα.

- Που του λέω εγώ;
- Σε αυτό το δωμάτιο μου λέει.

Ένα μεγάλος χώρος χωρισμένος με κάθετες κουρτίνες - τα "εξεταστήρια", βρόμικος, με πεταμένα χαρτιά στο πάτωμα, κτλ. Χωρίς μηχανήματα για υπερήχους, μόνο το γυναικολογικό κρεβάτι και η καρέκλα του Ιατρού.

Κατάπια τη γλώσσα μου καθώς πήρε γρήγορα τη κοπέλα μέσα, περίμενα τρώγοντας τα νύχια μου για κανα 5λεπτο. Βλακεία μου που δε πήρα τη κοπέλα και να φύγω εξαρχής. Τέλος πάντων, βγήκε η σύντροφος, μας οδήγησε σε ένα άλλο γραφείο (στον ίδιο χώρο) και αφού έδιωξε τους θαμώνες συναδέλφους, αρχίσαμε να μιλάμε για τα αποτελέσματα της "εξέτασης" αλλά και για τον υπέρηχο του Διαγνωστικού Κέντρου. Έπεσε το 50άρικο, μη ρωτήσετε για απόδειξη, και φύγαμε - σε ένα μήνα μας λέει πάλι.

Όπως καταλάβατε - το "φουαγιέ" των Ιατρών στο Ισόγειο έχει μετατραπεί σε "μαύρο" εξεταστήριο. Εμείς πάντως τον κ. Ε.Τ. ποτέ δε τον ξανά πήραμε τηλέφωνο - πήγαμε στο Μαιευτήριο Λητώ όπου και γεννήσαμε πριν λίγες μέρες. Πήρα απόδειξη από το Μαιευτήριο αλλά και από τον Γυναικολόγο. Έδωσα και πουρμπουάρ στις Μαίες γιατί ήταν καταπληκτικές. Μη φανταστείς ότι πλήρωσα μία περιουσία - 3κλινο με φυσιολογικό τοκετό - σύνολο 2.800 ευρώ. (μαζί και του ιατρού και το επίδομα που πήρα από την ασφάλεια μου (παντρευτήκαμε πριν τη γέννα) και μείον 40% έκπτωση που είχε εκείνη τη περίοδο το Μαιευτήριο)

Τα συμπεράσματα δικά σας"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ




Share on Facebook