Κυριακή 11 Ιουλίου 2010

Βασίλης Παλαιολόγος «Την έχω πατήσει άπειρες φορές, αλλά δεν βάζω μυαλό»


«Μεγάλωσα στον Πύργο Ηλείας, από όπου και έφυγα μετά το σχολείο για να έρθω στην Αθήνα. Έχω δύο μικρότερους αδερφούς, τον Νίκο και τον Παναγιώτη».

«Είμαι αφελής. Την έχω πατήσει άπειρες φορές, αλλά δεν βάζω μυαλό. Είμαι πολύ καλοπροαίρετος με τους ...
ανθρώπους».

«Στις σχέσεις μου ζηλεύω λίγο. Αλλά θέλω και το χώρο μου γιατί πνί­γομαι. Αν πάντως βρει τα κουμπιά μου, η γυναίκα μπορεί να με κάνει ό,τι θέλει».

«Το μεγαλύτερο ελάττωμά μου είναι μάλλον ότι είμαι πιεστικός και ανυπόμονος. Αν θέλω κάτι, δεν μπορώ να περιμένω».

«Στους ανθρώπους δεν μπορώ την αδιαφορία, την υποκρισία, την ψευτιά. Δυστυχώς, έχω συναντήσει τέτοιους ανθρώπους. Έχω φάει τη χλαπάτσα μου από φίλο και έμεινα με την απορία γιατί έγινε ό,τι έγινε. Δεν μιλάμε πλέον, αλλά πάντα το έχω στην άκρη του μυαλού μου».

http://www.yupi.gr





Share on Facebook