Κυριακή 11 Ιουλίου 2010

Ελενα Βορρέα: "Δεν βαριέμαι ποτέ τη μόδα"


Είναι μία από τις πιο ταλαντούχες Ελληνίδες σχεδιάστριες. Η Ελενα Βορρέα μιλάει στην «Espresso της Κυριακής» για τα μοναδικά σχέδια των ρούχων της αλλά και για το νυφικό της Μαρίας Κορινθίου και το γαμπριάτικο κοστούμι του Γιάννη Αϊβάζη, τα οποία θα σχεδιάσει για τον γάμο τους...
-Φημίζεσαι για τα νυφικά σου. Ποιες είναι οι προτάσεις σου για φέτος;
Τα νυφικά είναι η μεγάλη αγάπη μου. Δημιουργικά είναι πρόκληση αλλά και ελευθερία ταυτόχρονα. Αυτήν τη σεζόν τα νυφικά μου είναι θηλυκά, διακριτικά, sexy, δροσερά και κοριτσίστικα. Παίζω με φάσεις και εναλλαγές στους τόνους του λευκού με ανάλαφρα υλικά, όπως το μεταξωτό τούλι που είναι το αγαπημένο μου υλικό και η οργάντζα που έχει κίνηση αλλά και «νεύρο» όπου χρειάζεται. Ενα άλλο στοιχείο που χαρακτηρίζει τα νυφικά μου φέτος είναι η μεταμόρφωση για το πάρτι. Εχω φτιάξει τα ρούχα με τέτοιο τρόπο που μεταμορφώνουν την εικόνα στο πάρτι, χωρίς όμως να χάνουν το στοιχείο που χαρακτηρίζει το κάθε νυφικό. Διαφορετικά έχω προσεγγίσει και τα κεντήματα, τα οποία παίζουν ρόλο κοσμήματος περισσότερο και φωτίζουν το ρούχο εκεί όπου είναι απαραίτητο.

-Θα σχεδιάσεις το νυφικό της Μαρίας Κορινθίου και το κοστούμι του Γιάννη Αϊβάζη. Πώς θα είναι τα σχέδια;
Ναι, τα παιδιά παντρεύονται τον Σεπτέμβριο και έχω αναλάβει τα ρούχα όλου του γάμου. Τα ρούχα θα είναι στο πνεύμα του γάμου της Μαρίας και του Γιάννη. Τίποτα «στημένο» και επιτηδευμένο. Δυστυχώς, δεν μπορώ να αποκαλύψω τα σχέδια, γιατί θα χαλάσουμε την έκπληξη! Εξάλλου, ούτε ο Γιάννης ξέρει πώς θα είναι το νυφικό ούτε η Μαρία πώς θα είναι το κοστούμι. Οπότε, θα πρέπει να περιμένετε έως τον γάμο για να δείτε τι θα δημιουργήσω!




Share on Facebook