Τρίτη 6 Ιουλίου 2010

"Προσοχή στην έκδοση των εισιτηρίων"


"Πραγματικά βγήκα από τα ρούχα μου σήμερα και ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την ιστορία αυτή. Έφυγε ένας φίλος για Αθήνα και θα επιστρέψει την Τετάρτη στην Πάρο. Μέχρι εδώ όλα καλά. Τον συναντάω το απόγευμα στο λιμάνι... ενώ περίμενε να φύγει και συζητάμε..Μου λέει λοιπόν πως έβγαλε τελικά εισιτήριο με το Νήσος Ρόδος για επιστροφή, (εφόσον των 5.5 δεν το προλάβαινε) αλλά ότι είχε λίγο τις αμφιβολίες του γιατί είναι λέει πιο αργό από το Διαγόρα που φεύγει την ίδια ώρα. Αρχίζω να παραξενεύομαι. Τον ρωτάω λοιπόν γιατί το λέει αυτό και μου απαντάει πως στο πρακτορείο του είπανε πως το Νήσος Ρόδος θα φτάσει Πάρο 11 και ο Διαγόρας 10.30 (με αναχώρηση και τα δύο στις 6 το απόγευμα) και πως πάντα έτσι γίνεται, δηλαδή μπαίνει το Διαγόρας πρώτο και μετά το Ρόδος...Πρώτο φάουλ καθώς (επειδή ταξιδεύω συχνά και τα γνωρίζω αυτά) ο Διαγόρας κάνει 5.5 ώρες το δρομολόγιο (άντε 5 και 20 κάποιες φορές και είναι τσεκαρισμένο από επιβάτες που έχουν ταξιδέψει αλλά και από την ώρα που το βλέπω να μπαίνει στο λιμάνι μια και μένω ακριβώς απέναντι), ενώ το Ρόδος συνήθως κάνει 5 παρά τέταρτο. Ακόμα όμως και το πρόγραμμα της να κοίταζε, θα έλεγε πως το Διαγόρας μπαίνει στις 11 και το άλλο στις 10.35 (τσεκάρετε το Openseas, έτσι γράφει ακριβώς)...Αφού του το εξηγώ όλο αυτό τον ρωτάω τι θέση έβγαλε. Μου λέει σαλόνι οικονομικής. Σαν να ήμουν ήδη καχύποπτος, από το προηγούμενο που μου είπε με τις ώρες, του ζήτησα να δω το εισιτήριο. Το βλέπω και διαπιστώνω πως έχει βγάλει κατάστρωμα και όχι σαλόνι οικονομικής. Πάμε στο πρακτορείο μαζί να το αλλάξει και λέω στην κοπέλα ΕΥΓΕΝΕΣΤΑΤΑ ότι έχει κάνει το λάθος αυτό. Με υφάκι λοιπόν μου απαντά: "Μα είναι η ίδια τιμή. Απλά η μια θέση είναι για καπνίζοντες"...Ρωτάω και πάλι "Δηλαδή είναι σαλονι ΜΕΣΑ στο πλοίο απλά εκεί καπνίζουν αν καταλαβα. Σωστα;" .."Ναι" μου απαντάει και πάλι με το ίδιο υφάκι...Την "ενημερώνω" λοιπόν (πάντα ευγενικά) πως εδώ και ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ το κάπνισμα στους εσωτερικούς χώρους του πλοίου και της ζητάω να αλλάξει το εισιτήριο. Το αλλάζει με αεροπορικό κάθισμα (εμείς ζητήσαμε απλώς σαλόνι οικονομικής) και σχεδόν μας το πετάει και στα μούτρα.
Και η ουσία της ιστορίας τώρα. Το πρακτορείο από όπου προμηθεύτηκε το εισιτήριο ο φίλος μου είναι το κεντρικό του Διαγόρα. Μέχρι εδώ είναι φυσικό να στηρίζεις το πλοίο που αντιπροσωπεύεις. Όταν όμως παραπληροφορείς και εκδίδεις εισιτήρια άλλα των άλλων, τότε μπορεί να βάλεις και τον πελάτη σε υποψίες...Και καλά να είναι πελάτης...Να είναι κανένας "κρυφός πελάτης" από την ανταγωνίστρια εταιρεία και να του τα πεις, τότε θα έχεις πρόβλημα μεγάλο που δυσφημείς το πλοίο του, ακόμα και αν είσαι πράκτορας του ανταγωνιστή.
Για να αποφευχθεί κάτι τέτοιο (και επειδή είμαι σίγουρος πως δεν το γνωρίζει αυτό) θα ενημερωθεί αύριο το αφεντικό της κυρίας που σήμερα απουσίαζε. Αλλά δεν μπορούσα να μην το μοιραστώ προκειμένου να καταλήξω σε κάτι που πια είναι αυτονόητο. Προσοχή στο τι σας πουλάνε. Καλοκαίρι είναι και πολλοί θα φύγετε για διακοπές. Καλό είναι να τσεκάρετε τις επιλογές για τη μετακίνηση σας γιατί μπορεί και να καταλήξετε να ταξιδεύετε με πλοία τύπου "Αγούδημου" που σας τα έχουν πουλήσει για υπερσύγχρονα και υπεργρήγορα...."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


Share on Facebook