"Με δεδομένο την χθεσινοβραδυνή γνωστοποίηση της επίσχεσης εργασίας στην ΕΘΕΛ λόγω της μη καταβολής του μισθού στους εργαζομένους, η διοίκηση της ΗΣΑΠ. ΑΕ δεν προχώρησε στην λήψη των απαραίτητων μέτρων (Π.χ. μίσθωση λεωφορείων για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού στο τμήμα της γραμμής Νερατζιώτισσα - Νέα Ιωνία, συνεννόηση και συμφωνία με την διοίκηση της Τραίνο ΟΣΕ για την πύκνωση των δρομολογίων που συνδέουν το...
σταθμό της Νερατζιώτισσας με το σταθμό της Δουκίσσης Πλακέντιας καθώς και του σταθμού Άνω Λιόσια με τον Σταθμό Λαρίσης μέσω του προαστιακού) για να περιοριστεί η ταλαιπωρία των επιβατών.
Περιοριζόμενη μόνο σε ανακοινώσεις "ζητάμε συγνώμη για την ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού ή ζητάμε την κατανόηση σας" δεν έχει καταφέρει να πείσει το επιβατικό κοινό όλο αυτό το διάστημα μέσα από την παρουσίαση ενός ολοκληρωμένου χρονοδιαγράμματος για την πορεία υλοποίησης των έργων εκσυγχρονισμού και αναβάθμισης της γραμμής" και κυρίως για το πέρας αυτών με αποτέλεσμα η ταλαιπωρία των επιβατών όσο περνάει ο καιρός να γίνεται μεγαλύτερη.
Μήπως το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων πρέπει να παρέμβει άμεσα ώστε να περιοριστεί στην παρούσα συγκυρία η ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού αλλά και να ανακοινώσει την πορεία εκτέλεσης των έργων εκσυγχρονισμού - αναβάθμισης στο δίκτυο του ΗΣΑΠ, τι ποσοστό εργασιών έχει περατωθεί και κυρίως πότε αυτά προβλέπεται να ολοκληρωθούν;"
Ένας αγανακτισμένος επιβάτης
Share on Facebook