Παρασκευή 2 Ιουλίου 2010

"Ποιό είναι χειρότερο;"


"Είμαι φοιτήτρια 20 ετών στην Αθήνα, και η αδερφή μου φοιτήτρια σε άλλη πόλη. Οι γονείς μου είναι γιατροί- μη φανταστείτε Κολωνάκια κλπ... Δυτικά Προάστεια είμαστε, όπως και οι ασθενείς τους οποίους φροντίζουν (Το "Ξέρεις γιατρέ, δεν έχω.. Να περάσω μεθαύριο να σου τα δώσω;" δίνει και παίρνει, όπως είναι φυσικό, γιατί ο κόσμος δεν έχει μια!!) Ως τώρα δε χρειάστηκε να δουλέψω φουλτάημ, δούλευα το καλοκαίρι και περιστασιακά τον υπόλοιπο χρόνο και τα έβαζα όλα στην άκρη για να έχω να πηγαίνω διακοπές.
Φέτος η μητέρα μου χρειάστηκε να κάνει μια εγχείρηση, και καθώς τα ταμεία με τα οποία συνεργάζονται οι γονείς μου τους χρωστούν πάνω απο 6.000 ευρώ εδώ και 2-3 χρόνια, τους έδωσα εγώ ο,τι είχα στην άκρη για την εγχείρηση και για τα τρέχοντα έξοδα, τα δικά μας εδώ και της αδερφής μου.
Δεν ξέρω αν αισθάνονται πιο άσχημα οι γονείς μου που τους δανείζει το παιδί τους ή εγώ που τους βλέπω να τρελαίνονται και να αγχώνονται. Το χειρότερο είναι οτι δε βλέπουμε να καλυτερεύει η κατάσταση."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ


Share on Facebook