Δευτέρα 5 Ιουλίου 2010

«Δεν κακοδιαχειρίστηκα την ΠΑΕ»


Ο τέως πρόεδρος της ΠΑΕ Παναθηναϊκός αναφέρθηκε στο περιεχόμενο των επιστολών που έστειλε στον Γιάννη Βαρδινογιάννη (και που δεν έχουν δει το «φως» της δημοσιότητας) ενώ στάθηκε στους λόγους που τον οδήγησαν στην παραίτηση. Ποιοι είναι αυτοί;...


Εκτός από κατηγορίες για κακοδιαχείριση και για διευκρινίσεις που δεν έγιναν από την πλευρά του Γιάννη Βαρδινογιάννη, ο κ. Πατέρας έκανε λόγο για απαξιωτικές δηλώσεις που είχαν γίνει με αποδέκτη τον ίδιο και... "τρίτον του είχα ζητήσει να κάνει μια δήλωση ότι είμαι πρόεδρος της ΠΑΕ και χρειάζομαι να έχω τη στήριξή του".

Διαβάστε τις δηλώσεις του Νικόλα Πατέρα στους 94.6

Για τις τοποθετήσεις του κ.Βγενόπουλου και του κ.Βαρδινογιάννη:

«Άκουσα προσεκτικά τον κ.Βγενόπουλο και τον κ.Βαρδινογιάννη. Όταν μιλάμε για τη πώληση του Παναθηναϊκού, δεν μπορούμε να το συγκρίνουμε με τα ''υδραυλικά του γείτονα ή το διπλανό οικόπεδο''. Οι εγκαταστάσεις στην Παιανία είναι συνδεδεμένες με την ιστορία της ομάδας και είναι κάτι απαραίτητο.

Το ένα έχει να κάνει με τον χυδαίο πόλεμο που δεχόμουν από τον συνεργάτη του, τον κ. Γκόντζο. Παρότι του ζήτησα να τον συμμαζέψει, αρνήθηκε λέγοντας ότι δεν είναι δική του δουλειά.

Δεύτερος λόγος είναι οι απαξιωτικές δηλώσεις που είχε κάνει σε βάρους μου. Τρίτον, του είχα ζητήσει να κάνει μια δήλωση ότι είμαι πρόεδρος της ΠΑΕ και χρειάζομαι να έχω τη στήριξή του. Τέλος, εκείνο που του ζήτησα είναι να διευκρινίσει για τα οικονομικά της ΠΑΕ και την κακοδιαχείριση.

Ο πρώτος λόγος που συναντηθήκαμε ήταν για να ετοιμάσουμε την επόμενη ημέρα. Ανέλαβα τον ΠΑΟ σε μια κακή περίοδο, χωρίς να υπάρχει προπονητής και έπρέπε να γίνουν μεταγραφές. Δεν κακοδιαχειρίστηκα την ΠΑΕ, κάτι που του επισήμανα στην τρίτη μου επιστολή.

Στην τελευταία συνάντηση, μου πρότεινε κάποιους όρους και του είπα εγώ ότι θα μπορούσαμε να βάλουμε για αντιπρόεδρο τον Κανελλόπουλο και για τεχνικό διευθυντή τον Κόντη που έχει κάνει καλή δουλειά στον Άρη. Είπα κάποια πράγματα και του εξήγησα ότι δεν μπορώ να είμαι πρόεδρος στο ΠΑΟ και οι αποφάσεις να παίρνονται από άλλους ανθρώπους.

Εμένα δεν με καλέσανε στον ΠΑΟ για να κάνω τον μάνατζερ. Εμένα μου είπαν ''βάλε τα χρήματά σου και απογείωσέ τον''. Τα λειτουργικά έξοδα όσον αφορά την ΠΑΕ παρέμειναν ίδια και το μόνο που αυξήθηκε ήταν τα συμβόλαια στο ρόστερ. Το θέμα για μένα δεν ήταν αν θα βάλω 5-10 παραπάνω στον ΠΑΟ. Αν κάποιους έλεγε ότι θα αναλάβει πρόεδρος κάποιος άλλος και θα κάνει κουμάντο στη διοίκηση, τότε δεν θα είχα πρόβλημα. Ποτέ δεν χρέωνα έξοδα στον ΠΑΟ για προσωπικά μου θέματα.

Του είχα πει ότι θα αναλάμβανα πρόεδρος, μονο αν γινόταν πρώτος αντιπρόεδρος εκείνος, δεύτερος αντιπρόεδρος ο Γιαννακόπουλος και τρίτος αντιπρόεδρος ο Βγενόπουλος. Θεωρώ ότι όταν μια ομάδα σαν τον ΠΑΟ είναι πολυμετοχική, τότε χρειάζεται ο καθένας να βοηθά τον άλλο σε κάποια θέματα και όχι μόνο να βάζει χρήματα. Αυτή τη στιγμή δεν πιστεύω ότι μπορώ να βοηθήσω τον ΠΑΟ. Από εκεί και πέρα, τον Γιάννη τον ξέρω τριάντα χρόνια και αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να συνεννοηθώ μαζί του.

Στην αρχή το μπλοκ ξεκίνησε ως Πατέρας-Βαρδινογιάννης και Βγενόπουλος-Γιαννακόπουλος, στη συνέχεια έγινε Πατέρας-Βαρδινογιάννης και οι άλλοι δύο μόνοι τους και στο τέλος έγινε αυτό που ξέρετε σήμερα. Δεν περιμένω από τις εφημερίδες για να μάθω ποιος είμαι. Μία εβδομάδα τώρα, ο Γκόντζος γράφει ότι ο Πατέρας θα βοηθήσει παρασκηνιακά τον Μαρινάκη επειδή είναι φίλος του, για να φανεί ότι εκείνος ήταν καλός πρόεδρος και τώρα που έφυγε η ομάδα ζημιώθηκε. Γράφει πολλά το τελευταίο διάστημα και δεν μπορώ να σχολιάζω συνέχεια τους χαρακτηρισμούς του.

Όσον αφορά στο θέμα του κ. Μαρινάκη, είμαστε φίλοι όσα χρόνια είμαστε με τον κ. Βαρδινογιάννη. Από τη στιγμή όμως που ο ένας είναι Παναθηναϊκός και ο άλλος Ολυμπιακός, η φιλία δεν έχει θέση σε αυτό. Κι εσείς μπορεί να έχετε έναν φίλο που υποστηρίζει άλλη ομάδα. Δεν χαλάει η φιλία σας από αυτό το πράγμα».

sport-fm.gr

Share on Facebook