Δευτέρα 5 Ιουλίου 2010

"Απαράδεκτοι στο Hard Rock Cafe Αθήνας"


"Θα ήθελα να εκφράσω κάποιες επιφυλάξεις μου για την ποιότητα υπηρεσιών και την εν γένει συμπεριφορά των υπαλλήλων και του καταστήματος Hard Rock Cafe της Αθήνας. Πρόκειται για ένα μαγαζί που αποτελεί αγαπημένο spot κυρίως ...
τουριστών που συνηθίζουν τέτοιο τύπο διασκέδασης, αλλά ηρεμία και λίγο. Καθίστε ρε παιδιά! Ο Έλληνας που μπαίνει μέσα δεν είναι φτωχός συγγενής. Είναι εκείνος που πληρώνει πιο πολλά και πιο καλά από τον κάθε τσίπη τουρίστα (πείτε αν δεν ισχύει πως δεν έχουμε μαζέψει τη χειρότερη ποιότητα επισκεπτών με τις προσφορές που κάνουμε) και στο τέλος μένει να του φέρονται σα ζώο. Πηγαίνω λοιπόν με την κοπέλα μου να καθίσουμε σε ένα τραπέζι άδειο που ήταν στο παράθυρο και είχε ωραία θέα έξω. Η κοπελιά που ήταν υπεύθυνη δε μας άφησε λέγοντας μας ότι είναι κρατημένο. Basta κοπέλα μου! Το μαγαζί ήταν άδειο! Δε θα μπορούσες να τους βάλεις να καθίσουν αλλού αν έρχονταν οι καλεσμένοι επί των τιμών; Τι θα πάθαιναν; Και σε μαγαζί άδειο μας πας να καθίσουμε ακριβώς κάτω από το air condition; Χειρότερη θέση δεν είχες και εκεί μας πήγες. Για βούρλα μας περνάς; Τι οσφυοκαμψία είναι αυτή; Για να έρθει ο ξένος και να μην ενοχληθεί με το κρύο; Δηλαδή η κοπέλα μου πέρασε καλά; Α και για να μην ξεχνιόμαστε.... Καθίσαμε 2 ώρες και κανείς δεν πήγε να καθίσει εκεί... Μας περνάνε για χαζούς... Αλλά μην κόβεστε, για να μην τύχει και σας πιάσουμε άλλη φορά κανά τραπέζι (και δε βρει να κάτσει ο πρέσβης ή ο πρόεδρος των ΗΠΑ) δε θα ξανάρθουμε. Συγνώμη για την ενοχλητική παρουσία μας...
Να σημειώσω ότι το εν λόγω κατάστημα διαθέτει και πάνω στα τραπέζια και δελτία παραπόνων, αλλά τι νόημα έχει να τους το πούμε εσωτερικά; Για να μην ξεφτιλιστούν; Εμένα που με ξεφτιλίζουν μπροστά στα μάτια μου, τι δελτίο παραπόνων να εκδόσω; Άλλη φορά θα μιλάω αγγλικά για να είμαι σεβαστός. Ουστ ξενολάγνοι.."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ






Share on Facebook