"Όλη η παθογένεια της ελληνικής κοινωνίας εντοπίζεται στο σύστημα εισαγωγής των πανελληνίων εξετάσεων. Η κατάταξη των μαθητών από ένα κεντρικό όργανο ανάλογα με την απόδοσή τους στις εξετάσεις...
καταδικάζει οποιαδήποτε πρωτοβουλία σε "κατώτερες" σχολές. Οι τελευταίες, δεν θα μπορέσουν να συναγωνιστούν τις "ανώτερες" σχολές διότι πάντοτε θα έχουν λιγότερο ικανούς φοιτητές. Κατά συνέπεια δεν θα ελκύουν ικανούς ερευνητές ούτε χρηματοδότηση. Η κατάσταση θα παραμένει ατελέσφορη. Οι καλοί στις καλές σχολές και χειρότεροι στις χει! ρότερες. Οι χειρότεροι γίνονται χειρότεροι και συνεπώς το κοινωνικό χάσμα γιγαντώνεται. Πραγματικά, πως μπορεί να βελτιωθεί η κοινωνία συνολικά όταν αυξάνεται το οικονομικό-πολίτικο-παιδευτικό-γνωστικό-γνωσιακό-πολιτισμικό-πολιτιστικό υπόβαθρο όπως το βιώνουμε τα τελευταία χρόνια;"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook