Σάββατο 3 Ιουλίου 2010

"Πόσες είναι οι μηνιαίες αποδοχές ενός επίκουρου καθηγητή Πανεπιστημίου Ιατρικής;"


"Οι μηνιαίες αποδοχές ενός Eπίκουρου Καθηγητή Πανεπιστημίου Ιατρικής με 20 ετή πείρα και διεθνές βιογραφικό δεν ξεπερνά τα 1500 Ευρώ το μήνα καθαρά, συν 400 ευρώ κλινικό επίδομα. Τι να κάνεις με αυτά τα λεφτά; Ιδίως αν σου απαγορεύουν να βγεις ΕΚΤΟΣ ΩΡΑΡΙΟΥ να ...
δουλέψεις; Γιατί πρέπει να έχω το Νοσοκομείο Νταβατζή και την Υπουργό Τσατσά;;;;;; Το μυαλό μου, τα χεράκια μου και τα ματάκια μου δε δουλεύουν;;; Εγώ εκτιμώ ότι ο απογευματινός μου χρόνος κοστίζει τόσο-όσο....Γιατί πρέπει να μου το καθορίζουν άλλοι;;; Όποιος θέλει να έρθει να με δει ας!
έρθει.....Γιατί όλα υποχρεωτικά Τζάμπα;;; Εγώ ΠΩΣ ΘΑ ΖΗΣΩ;;;..... Ας με ελέγξει....να είμαι στο πρωϊνό ωράριό μου, να μου βάλει διαδικασίες, να εκπαιδεύω τους φοιτητές μου.....ΑΛΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΛΕΟΣ...ΝΑ ΖΗΣΩ ΚΙ ΕΓΩ....ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΑ....
Δε σπούδασα για να δουλεύω σε μπουρδέλο....30 ευρώ επίσκεψη... καθαρά στη τσέπη μου 12... (λόγω χιλιάδων κρατήσεων) και περάστε να μας .... Γιατί ο ασθενής θέλει εσένα, προσωπικά...θέλει το κινητό σου και θέλει να σου τηλεφωνήσει για το πρόβλημά του στις 11 και 12....τη νύχτα...
Δε θέλω τα 9 εκατομύρια....ΘΕΛΩ ΝΑ ΖΗΣΩ ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΜΟΥ. ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΜΟΥ, ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΩ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΜΕ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΕ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ ....."


ΕΝΑΣ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΙΑΤΡΟΣ



Share on Facebook