Σάββατο 3 Ιουλίου 2010

"Για τη HOL"


" Περί το τέλος Αυγούστου με αρχές Σεπτεμβρίου 2009, βλέποντας μια διαφήμιση στην τηλεόραση για την εταιρία τηλεπικοινωνιών ΕΛΛΑΣ ΟΝ ΛΑΙΝ (hol), μπήκα στο διαδίκτυο στη ιστοσελίδα της εταιρίας να δω αν κάποιο πακέτο με ενδιέφερε, βρήκα το hol double-play με απεριόριστη σταθερή τηλεφωνία και διαδίκτυο με 39,90 € το μήνα και 3 μήνες δώρο.

Επικοινώνησα τηλεφωνικά με...
την εταιρία στο τηλέφωνο 13844 μίλησα με τον κ. Χ……….. Α………. υπάλληλο της εταιρίας, τον ενημέρωσα ότι ενδιαφέρομαι για αυτό το πακέτο που είδα στο διαδίκτυο και μου είπε ότι θα μου αποστείλει την αίτηση να την συμπληρώσω. Έτσι και έγινε. Μετά την αποστολή της αιτήσεώς μου (με φαξ) επικοινώνησα εκ νέου με τον ίδιο για το πότε θα γίνει η ενεργοποίηση και διευκρίνισα αν έχω τους 3 μήνες δωρεάν, όπου μου απάντησε: βεβαίως κύριε Β………...

Η σύνδεσή μου ενεργοποιήθηκε στις 27 Σεπτεμβρίου 2009. Στις αρχές Οκτωβρίου μου ήρθε ένας λογαριασμός με το ποσό των 62,50 €, χωρίς να γνωρίζω από πού προκύπτει το παραπάνω ποσό. Επικοινώνησα με την εταιρία και έκπληκτος άκουσα ότι δεν δικαιούμαι δωρεάν 3 μήνες διότι η προσφορά αυτή ισχύει μόνο για αιτήσεις μέσω του διαδικτύου και όχι για εμένα που έκανα τηλεφωνική αίτηση. Ουδέποτε στις τηλεφωνικές επικοινωνίες μας δεν μου διευκρινίστηκε ότι η προσφορά των 3 μηνών δωρεάν ισχύει μόνο για αιτήσεις μέσω του διαδικτύου, αλλά ούτε και στην ιστοσελίδα το ανέφερε τότε, απεναντίας με διαβεβαίωσαν ότι ισχύει .

Εδώ θα ήθελα να αναφέρω ότι στην αίτηση, στο τρόπο πληρωμής έχω συμπληρώσει τον αριθμό της πιστωτικής μου κάρτας ώστε ο λογαριασμός να εξοφλείται αυτόματα. Η εταιρία χωρίς να γνωρίζω το λόγο μου απέστελλε τους λογαριασμούς χωρίς να εξοφλούνται με τον τρόπο υποδείξεως μου. Επικοινώνησα με την εταιρία γιατί δεν πληρώθηκαν οι λογαριασμοί από την κάρτα μου, μου απάντησαν ότι έγινε λάθος και θα γίνει κάποιος διακανονισμός. Ο διακανονισμός που προτάθηκε από μέρος τους ήταν 100€ αρχές Ιανουαρίου και τα υπόλοιπα 42€ στο τέλος Ιανουαρίου, φυσικά αρνήθηκα το διακανονισμό αυτό γιατί στην ουσία δεν υπήρχε κάποια διευκόλυνση προς εμένα. Από μέρους μου ζήτησα να γίνει σε τρεις μηνιαίες δόσεις. Στις 13/01/2010 επικοινώνησε μαζί μου από το λογιστήριο της εταιρίας, ο κ. Μάνος (όπως μου συστήθηκε), και σε υψηλό τόνο φωνής μου είπε ότι: κ. Β………… δεν πήραμε τα χρήματα από την κάρτα σας γιατί έληγε τον 12/2009, στην ερώτησή μου γιατί δεν ενημερώθηκα από την ημέρα παραλαβής της αιτήσεώς μου όπου ήταν συμπληρωμένα όλα τα στοιχεία, μου απάντησε: εντάξει κ. Β………. κάναμε λάθος, συγνώμη το ποσό πρέπει να πληρωθεί όλο, δεν μπορεί να γίνει κάποιος διακανονισμός από την εταιρία.

Αυτά έχω να πω τα συμπεράσματα δικά σας. "

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ






Share on Facebook