Παρασκευή 16 Ιουλίου 2010

"Προσοχή απάτη"


"Σήμερα το πρωί έλαβα μία επιστολή από κάποιον δικηγόρο στην Ισπανία ο οποίος με ενημέρωνε ότι κάποια κυρία, με το ίδιο επώνυμο με εμένα, απεβίωσε αφήνοντας στον λογαριασμό της 5 εκατομμύρια ευρώ. Το γεγονός ότι δεν είχε κληρονόμους οδήγησε την τράπεζα σε αναζήτηση...



πιθανών συγγενών ανά τον κόσμο. Έτσι εντόπισαν εμένα και μου έστειλαν την επιστολή που αναφέρει πως πρέπει να επικοινωνήσω με τον δικηγόρο αυτόν και να μου εξηγήσει πως θα μεταφερθούν τα χρή! ματα στον λογαριασμό μου. Στην επιστολή υπήρχε ένας τηλεφωνικός αριθμός για επικοινωνία.Μετά από μία μικρή έρευνα στο ίντερνετ είδα πως αρκετοί έχουν πέσει θύματα απάτης με επιστολές για κρηρονομιές από δήθεν συγγενείς στο εξωτερικό. Αυτό που συνήθως συμβαίνει αν υπάρξει ανταπόκριση από το θύμα, είναι να του ζητηθεί ένα ποσό για την δήθεν μεταφορά των χρημάτων στον λογαριασμό του. Το ποσό κατακρατείται και ο δήθεν δικηγόρος διακόπτει την επικοινωνία. Τα δε στοιχεία που έχει δώσει για αυτόν είναι όλα ψεύτικα. Λίγα χρόνια πριν πολλά πα! ρόμοια κρούσματα υπήρξαν και στην! ΚύπÏ �ο (2006).Προσοχή λοιπόν σε όλους τους επιτήδειους που ποντάρουν στην κρίση που περνάμε. Μην παρασυρθείτε. Τα χρήματα εξάλλου αποκτώνται με κόπο και δεν πέφτουν από τον ουρανό!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Share on Facebook