Κυριακή 4 Ιουλίου 2010

"Καλύτερα να ασχοληθείτε με κάτι που σας ταιριάζει"


"Ειμαι εν ενεργεια αστυνομικος απο σχολη αστυφυλάκων(πανελληνιες).Και γω οπως πολλοι αλλοι περασα τισ δοκιμασιες.Και στην δικη μου σειρα οπως σε ολες υπηρχαν αποτυχοντες οι οποιοι οπως συμβαινει σε ολα(ποδοσφαιρο,δικαστηρια κλπ κλπ)τα ριχνουν στο συστημα,στην αδικια,στην αστυνομια κλπ.Δυστυχως κυριοι υπαρχουν κανονες που τους οριζει Π.Δ. και...
αυτους ακολουθουν οι επιτροπες.Εφοσον δεν εισαι 1,70 και εισαι εστω και 1,69 δεν μπαινεις.Η' οπως ειδα πριν λιγες μερες καποιον που παραπονιοταν οτι τον κοψαν γιατι ειχε πολυ μυικη μαζα και περναγε το αλλα ηταν γυμνασμενος.Οριζεται σαφως απο την προκυρηξη οτι πρεπει τα κιλα σου να ειναι +-20% του υψους σου.Δεν θελω να θυμωνεις φιλε αλλα επρεπε να ενημερωθεις πριν αποφασισεις να γινεις φουσκωτος.Γιατι βεβαια για να περνας κατα 20% το υψος σου σε κιλα εχεις παρει πολυ πρωτεινη και αλλα συμπληρωματα,δεν γινεται φυσιολογικα αυτο.Η μηπως θελεις να αλλαξουμε την προκυρηξη για σενα.
Και στην τελικη μη τα βαζετε με τις επιτροπες.Μεσα στις σχολες σας ξαναμετρανε και φευγετε απο κει.Και κανενας εξεταστης δεν βαζει την υπογραφη του αν δεν εισαι οντως οπως προβλεπεται γιατι για καθε υποψηφιο που φευγει μετα(εντος σχολων)ερευναται απο που περασε και γιατι τις δοκιμασιες.
Με το να βγαζετε χολη και να βριζετε την αστυνομια επειδη εσεις αποτυχατε δειχνετε οτι ουδολως την αγαπατε αλλα και οτι δεν μπορειται να ακολουθειτε κανονες και νομους και να συμμορφωνεστε με αυτους,βασικο προσον του καλου αστυνομικου.οποτε καλυτερα ασχοληθειτε με κατι αλλο που να σας ταιριαζει."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
---------------------------------------------------------------------------------
"Kυριε επειδη αναφερεστε σε μενα γιατι εγω ειχα κανει αυτην την αναρτηση στο τροκτικο για το θεμα γυμνασματος, θα σας απαντησω λοιπον τα εξης και μετα πειτε μου ποιος εχει δικιο!!!πρωτα απο ολα, απο ποτε καποιος οταν γυμναζεται θεωρειται τουμπανο?το οτι παιζω μπασκετ και αθλουμαι και εχω δεικτη μαζας σωματος 29 δεν σημαινει οτι εμαι παχυσαρκος η ειμαι τουμπανο και δεν μπορω να στριψω!!!απλως ειμαι στεγνος,χωρις κοιλια και γραμμωση αλλα καονικες αναλογιες!!οταν μπορεσω θα ανεβασω και μια φωτο ετσι για το γαμωτο.παμε τωρα παρακατω!!ναι κυριε και βεβαια ειναι ρατσιστικο αυτο που γινεται για τον δεικτη μαζας σωματος..τα υγειονομικα αποψη μου ειναι για να ελεγχουν τις εξετασεις που εχεις κανει και αν εχεις καποιο κουσουρι!!και αναρωτιεμαι εγω?τα αθληματα κυριοι για πιο λογο ειναι?????????εδω θα πρεπει να γινεται αυτο!αν καποιος ειναι παχυσαρκος και δεν καταφερει να βγαλει τους χρονους κτλ,ναι να κοβεται!!ουτε ρατσιστικο ειναι αυτο ουτε τιποτα!!εν συνεχεια λοιπον ο Δ! ΜΣ ειναι τελειος ενδεικτικος!θα τÎ! ¿ ξαν απω για αλλη μια φορα οτι ειναι διαφορετικος για αθλητες η γυμνασμενους!και επειδη εγω μιλαω παντα με πραξεις μια απλη περιηγηση σε αυτο το link θα σας πεισει http://diatrofi.dancenews.gr/dms.html(εικονα 2 χαρακτηριστικο παραδειγμνα).και επειδη οπως ξερετε στη ζωη εκτος απο τον κανονα υπαρχουν και εξερεσεις ειναι αδικο για μενα και για αλλα παιδια σαν και μενα να πληρωνουμε τις προχειροτητες και τις ανευθηνοτητες καποιων!!οσο για αυτο που λετε οτι βγαζουμε χολη για το σωμα και δεν το αγαπαμε τι να πω...τοτε για ποιο λογο ξαναμπηκα στη διαδικασια των πανελληνιων,πληρωσα ξανα φροντιστηριο,διαβασα απειρες ωρες και παρατησα το τει μου 2 εξαμηνα πρωτου παρω πτυχιο????ε???λοιπον μη λετε οτι θελετε.........και βγαζετε συμπερασματα ετσι...ο καθενας εχεις στοχους και φιλοδοξιες και ειναι αδικο και κριμα να τους τα διαλυουν ετσι καποιοι επειδη ειναι ανιδεοι...για μενα ο αγωνας τωρα ξεκιναει και οσο βλεπω οτι βγαινουν συνεχεια και αλλα πραγματα στον αερα τοσο θα πεισμωνω και θα συνεχιζω τον αγωνα μου!δηλαδη τι πρεπει να ειμαστε προβατα και υποχειρια των αλλων και να μας κανουν οτι θελουν????ε οχι πια!!!αρκετα! μας πηδηξανε κυριοι και καταντησαμε ε τσι.....ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ...!!!!"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ



Share on Facebook