Κυριακή 4 Ιουλίου 2010

"Καταγγελία για "κατάστημα ρούχων"


"Σε μια εποχή που οι καταστηματάρχες κάνουν ο,τι μπορούν για να μπει κόσμος στο μαγαζί τους, υπάρχουν άλλοι που διώχνουν με τον τρόπο τους τους πελάτες.
Έζησα χτες ενα περιστατικό που είμαι σίγουρη οτι δεν έχει συμβεί ξανά σε κανέναν.
Η αδερφή μου είχε τα γενέθλιά της και κατεβήκαμε στο κέντρο της Θεσσαλονίκης για ψώνια η ...
μαμά μου, η αδερφή μου κ εγώ. Περνώντας απο την ναυαρίνου για να κατέβουμε τσιμισκή είδα αρκετά μικρά μαγαζάκια και είπα να μπούμε αντί να πάμε να δώσουμε χρήματα για άλλη μια φορά στις μεγάλες εταιρίες. Μπήκαμε σε ένα μαγαζάκι και είδα αρκετά ωραία πράγματα και χαμηλές τιμές. Αυτό δεν μπορώ να το αρνηθώ. Η μικρή μου αδερφή όμως ήθελε να φύγουμε. Έλεγε "πάμε θέλω να σου πω και πάμε θέλω να σου πω". Φαντάστηκα οτι επειδή η μαμά μου ήταν σε διπλανό μαγαζί σκέφτηκε να πάμε κ εμείς εκεί. Βγαίνοντας μου είπε οτι η πωλήτρια μόλις μπήκα με κοίταξε και έκανε μια γκριμάτσα αηδίας. Δεν το πίστευα. Την ώρα που έχω συμφοιτήτριες που ψάχνουν για δουλεία, αυτή η κοπέλα έχει δουλειά και δεν την εκτιμάει. Γύρισα και ζήτησα το αφεντικό. Μου είπε οτι δεν είναι εκεί και επειδή κατάλαβε τι τον ήθελα με ρώτησε αν έχω πρόβλημα και απάντησα οτι το πρόβλημά μου είναι οτι κάνει γκριμάτσες στους πελάτες. Μου απάντησε μπροστά σε κόσμο " Πρόβλημά σου." Της λεω θα ξαναπεράσω και μου λέει " να σου δώσω και την διεύθυνση". Βγαίνοντας απο το μαγαζί ένιωσα ένα μούδιασμα. Δεν το πίστευα. Η θέση της κοπέλας είναι το όνειρο μιας άνεργης και αυτή δεν την σέβεται. Αφήσαμε την αδερφή μου σε ένα μαγαζί και γυρίσαμε με την μαμά μου. Αναρωτιέστε γιατί ασχοληθήκαμε με την καημένη την κοπέλα? Διατηρούσαμε για 20 χρόνια μαγαζί και ξέρουμε τι κακό μπορεί να κάνει ένας υπάλληλος. Η μαμά μου φαντάστηκε οτι ο καταστηματάρχης σκίζεται για να βρεί το ενοίκιο και τον μισθό της και αυτή του διώχνει τους πελάτες. Μπαίνοντας στο μαγαζί η κοπέλα είχε ένα ειρωνικό χαμόγελο που δεν μπορείτε να το φανταστείτε. Εκνευρίστηκα αλλά δεν μπορούσα να της μιλήσω άσχημα, την λυπόμουν. Η μαμά μου πάλι της έκανε ένα κήρυγμα απίστευτο. Λάθος της βέβαια γιατί δεν πήγαμε εκεί για την κοπέλα αλλά για να σώσουμε το αφεντικό από το οικονομικό πλήγμα που του επιφέρει. Δεν ήξερα πως να σταματήσω την μαμά μου. Η κοπέλα δεν γύρισε καν να κοιτάξει την μαμά μου φαντάζομαι απο ντροπή για τις ανύπαρκτες δικαιολογίες που έβρισκε και πετούσε που και που. Με κοιτούσε και χαμογελούσε. Τίποτα άλλο. Μια φίλη της που ήταν μαζί της βρήκε περίεργο το οτι γυρίσαμε πίσω μόνο γι αυτό το λόγο και οτι έχουμε όλοι κάνουν γκριμάτσες και οτι έφερα την μαμά μου να μαλώσει σαν να πηγαίνω σχολείο. Και να ρωτήσω κάτι όσους έχουν παιδιά. Δέχομαι οτι η μαμά μου δεν έπρεπε να μιλήσει επικριτικά (τονίσω πως δεν έβρισε) σε μια κοπέλα που δεν ξέρει αλλά όταν κοιτάς ένα παιδί που μπορούσε να είναι παιδί σου και βλέπεις την ειρωνία στο βλέμμα του για σένα και για το παιδί σου και παράλληλα περνάνε απο μπροστά σου όλες οι φορές που δικοί σου υπάλληλοι σε εξέθεσαν λογικό δεν είναι να θες να αντιδράσεις? Σε κάποια στιγμή η κοπέλα είπε οτι βάζω λόγια στο στόμα της και οτι το μαγαζί έχει κάμερα. Εκεί καταχάρηκα. Της είπα οτι θα το video θα τα αποδείξει όλα. Και την γκριμάτσα και το ¨"πρόβλημά σου να σου δώσω την διεύθυνση". Εκείνη την στιγμή μόλις το είπα αυτό ακούμε μια κραυγή απίστευτη, Κατέβηκε απο την σκάλα το αφεντικό που δήθεν έλειπε και φώναζε το "θέμα έχει λήξει". Ένα θα σας πω. Ο Σουγκλάκος μπροστά του δεν ήταν τίποτα. Φώναζε το ίδιο πράγμα ξανά και ξανά. Αυτό που κατάλαβα ήταν οτι τα έπινε. Αλλιώς δεν εξηγείται η συμπεριφορά του και ο τρόπος που μιλούσε.Και φυσικά το οτι ήταν εκεί και κρυβόταν!!!! Τότε είδα οτι ο καημένο το αφεντικό που θέλουμε σαν χαζές να σώσουμε ήξερε πολύ καλά τι γινόταν απλά δεν τον ενοιαζε. Τέτοιες συμπεριφορές μόνο μπράβοι σε μαγαζιά έχουν. Δεν ξέρω αν ξεμεθύσει και δει το video και την απολύσει πάντως αυτή δεν είναι συμπεριφορά καταστηματάρχη. Εγώ ξέρω οτι οταν κάποιος πελάτης έχει πρόβλημα ο υπάλληλος ζητάει συγνώμη και το ίδιο κάνει και το αφεντικό. Δηλαδή και άδικο να είχαμε και να τα φαντάστηκα όλα, αυτά που έγιναν απο την πλευρά του καταστήματος δεν έχουν ξαναγίνει. Γι αυτό όλη μέρα βαράνε μύγες ενώ τα διπλανά μαγαζιά έχουν κόσμο. Κατάλαβα οτι το κάνε το καλό και ρίξτο στο γυαλό δεν ισχύει στην περίπτωσή μας. Ο,τι και να λέγαμε στο αφεντικό δεν ωφελούσε. Φύγαμε χωρίς να πιστεύουμε αυτά που έγιναν. Εγώ που πηγαίνω σε μαγαζιά και μετά διπλώνω τα ρούχα που δοκιμάζω είχα τέτοια αντιμετώπιση. Και για να μην νομίζει κανείς οτι είμαι καμιά κομπλεξική που ήθελα απλά να εκδικηθώ την κοπέλα και τίποτα παραπάνω μπορώ να επισυνάψω φωτογραφία μου για να δούμε ποιός ζήλεψε ποιόν και έγιναν όλα αυτά.
Κρίμα για το μαγαζί!!!Κρίμα και για μας γιατί σήμερα δεν είναι να φαντάζεσαι οτι μπορείς να βοηθήσεις κάποιον. Τζάμπα το ένα τέταρτο που έχασα απο την ζωή μου! Το μαγαζί δεν θυμάμαι πως λεγόταν κάτι απο Ar πάντως, κάτι τέτοιο. Αν πάτε και είναι η ίδια κοπέλα θα καταλάβετε οτι σας κοιτάει και σας κοροιδευει. Εκτός αν την έδιωξε αν και δύσκολο γιατι ο καταστηματάρχης δίνει την γραμμη! Αν νομίζει κάποιος οτι η συμπεριφορά αυτή είναι σωστή ή αν είχε παρόμοια εμπειρία, ας μου το πει!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ





Share on Facebook