Σάββατο 17 Ιουλίου 2010

"Καταγγελία για club Aκρωτήρι"


"Με αφορμη την καταγγελια για το ποσειδωνιο θελω να αναφερω κατι αναλογο που συμβαινει στην καφετερια / club Ακρωτηρι. Στο συγκεκριμενο μαγαζι λοιπον υπαρχει ενας...
μαλλον δικος του χωρος για παρκινγκ ο οποιος δεν επαρκει οποτε χρησιμοποιουν τι αλλο, το πεζοδρομιο σε αποσταση 500 μετρων απο το μαγαζι. Φυσικα και "απαγορευουν" να το παρκαρεις μονο σου εκει!

Στην μια και μοναδικη επισκεψη μου λοιπον εκει μου ζητησανε 5€. Οταν ζητησα αποδειξη μου ζητησανε να παω στο ...κεντρικο τραπεζακι οπου μετα απο 10λεπτη αναμονη, γιατι προφανως εχουμε και καλυτερα πραγματα να κανουμε, μου φερανε μια αποδειξη η οποια εγραφε οντως το ποσο αλλα σαν ειδος εγραφε ποτο!!

Οταν ζητησα αποδειξη για την "υπηρεσια" που μου παρειχαν ο ισχυρισμος ηταν οτι εγω το φπα μου το παιρνω με την αποδειξη που μου δινουν οποτε τι προβλημα εχω...

Οταν δε η συζητηση πηγε στο οτι χρεωνει για δημοσιο χωρο που προφανως δεν του ανηκει η δικαιολογια ηταν οτι αν δεν τον οργανωνανε το χωρο ο καθενας θα παρκαρε οπως να ναι με συνεπεια να ειναι λιγοτερες οι θεσεις οποτε και λιγοτερα τα ατομα που θα εχουν τη δυνατοτητα να περασουν καλα ( και να αφησουν τον ...οβολο τους βεβαιως βεβαιως να συμπληρωσω...) οποτε ολο αυτο το team που δουλευει τοσο σκληρα για να μπορεσουμε εμεις να περασουμε καλα πρεπει να πληρωθει καπως...

Το χειροτερο ειναι οτι φαινοταν να τα πιστευει αυτα που ελεγε... Μην εχοντας διαθεση να χαλασω τα βραδυ μου αφου αποχωρησα χωρις να το συνεχισω το θεμα και απλα δεν ξαναπαταω. Ισως να ειναι μια καποια λυσις και αυτη, αν κανενας δεν πηγαινει στα μαγαζια που εφαρμοζουν τετοιες τακτικες ισως τις καταργησουν... αλλα τι λεω, ξεχασα, ο ελληναρας ειναι large, δεν τον πειραζει να πληρωσει κατι τις παραπανω για λιγη γκλαμουρια..."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
---------------------------------------------------------------------------------
"Να σε ενημερώσω φιλε μου σαν άνθρωπος που εκμεταλευομαι χώρους πάρκινγκ ότι υπάρχουν εταιρίες με εναρξεις και ταμειακες για τα πάρκινγκ . Άλλο θέμα αν θα κόψουν αποδείξεις η όχι. Απλά πρέπει να καταλάβετε μερικοί γκρινιαριδες ότι εκτός περιπτώσεων που το πάρκινγκ είναι στο δρόμο πράμα που και γω κατακρινω το πάρκινγκ όπως και το πόσο που δίνεις σε διευκολινουν να μην περπατάς σαν τρελός όταν θα πας να διασκεδασεις. Τώρα αν ΕΣΥ θέλεις να παρκαρεις δίπλα στη πόρτα και να μην πληρώσεις τότε πρέπει να σκεφτείς μήπως είσαι ΕΣΥ περίεργος. Εγώ στα παιδιά που δουλεύουν στους δικούς μου χώρους έχω δώσει εντολή να μη βγαΟυν κιχ όταν ΕΣΥ θα πας και θα γκρινιαξεθς αλλά να σου δείξουν το πεζοδρόμιο απέναντι όπου μπορείς με την ησυχία σου να παρκαρεις όπου θες. Και τέλος θέλω να σου πω ότι άπο αυτά τα πράματα ζουν οικογένειες με αξιοπρεπια καθώς τα μεροκαμτα είναι πολύ ανώτερα από αλλά και είναι μια επένδυση απο κάποιους που έχουν δώσει κάποια λεφτά για να έρχεσαι και να καταγγελεις απο τη στιγμή που έχεις επιλογή να πας και σε άλλο μαγαΖι αλλά και σε δημόσιο χώρο πάρκινγκ."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
-----------------------------------------------------------------------------
Να ρωτήσω και εγώ κάτι. Τα χρήματα που δίνει ο πελάτης σαν μπουρμπουάρ στον παρκαδόρο, τα κρατάει ο παρκαδόρος ή είναι υποχρεωμένος να τα δώσει στο αφεντικό (ο οποίος παρακολουθεί και τους χώρους με κάμερες συνήθως);;; Όχι τίποτε άλλο αλλά δεν μπορώ να ακούω για τρελά μεροκάματα όταν τους εκμεταλεύεστε με αυτό τον τρόπο...
---------------------------------------------------------------------------------
"Είναι ντροπή οποιοδήποτε να υπερασπίζεται αυτό που γίνεται στο Ακρωτήρι ,στο Kalua και σε άλλα τέτοια μαγαζιά που ΧΡΟΝΙΑ τώρα με την ανοχή (παραπάνω από ύποπτη ανοχή) του Δήμου και της Αστυνομίας. Ο τύπος εκεί στο ακρωτήρι εκμεταλλεύεται ΔΡΟΜΟ! Δεν υπάρχει πουθενά ταμπέλα που να λέει Parking πουθενά δε γράφει την χρέωση δεν θα πάρετε ΠΟΤΕ απόδειξη που λέει parking γιατί έτσι μαφιόζικα έχουν καταλάβει έναν χώρο τον έχουν κλείσει με κορδέλες (μόνο το βράδυ το πρωί δεν είναι πλέων parking) και με το έτσι θέλω δε σε αφήνουν να παρκάρεις."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
------------------------------------------------------------------------------------
"Ντροπή εινι φιλενμου χωριά να γνωρίζεις τίποτα να κρίνεις ένα κλάδο επειδή κάποιος δε τηρεί κάποιους κανόνες . Απλά ακόμα και έτσι όπως λες με τη αυνωχη της αστυνομίας να σου πω ότι το ακρωτηρι τι οποίο είναι απο τα πιο παράνομα στο τομέα του πάρκινγκ έχει 30 παρκαδορους . Μπορείς να αντιλιφθεια τι σημαίνει αυτό;;; Μάλλον όχι . Αν τελικά τα καταφέρεις ΕΣΥ και όλοι οι κριτές να το χαλασετε μπορείτε εσείς να δώσετε τις απαβτηαεις σε αυτούς που χασν τη δουλειά τους με επιχειρήματα . Στη Ελλάδα του σήμερα πολλές φορές καλό είναι να κάνουμε τα στραβά ματιά όταν ζούνε οικογενειεες απο δουλειές που στη τελική δεν είναι ούτε ναρκωτικά ούτε οπλΑ. Καλημέρα σας"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook