Παρασκευή 16 Ιουλίου 2010

Σχετικά με Goethe Institut


"Με όχι κ ιδιαίτερο διάβασμα έδωσα κ εγώ φέτος το Μαιο το Β2 και μάλιστα αρίστευσα κιόλας.τα θέματα ήταν από εύκολα έως πανεύκολα,για κάποιο λόγο όμως έβλεπα τους μπροστινούς μου όμως-14,15 ετών-να γράφουν ό,τι να τους κατεβαίνει σε όλα τα...

θέματα και όχι μόνο στην έκθεση.Μ΄πως το πρόβλημα δεν είναι στους διορθωτές αλλά στους δασκάλους σας που δεν σας προετοιμάζουν σωστά?γιατί ποιος θα κερδίσει περισσότερα άμα ξαναδώσεις?το ινστιτούτο 140 ευρώ ή δάσκαλός σου 700?

και κάτι τελευταίο:στο Β2 οι εξεταζόμενοι επιλέγουν αυτοί το θέμα της έκθεσης.Εάν ήσουν τόσο άριστη όσο παρουσιάζεσαι θα μπορούσες να μην το επιλέξεις αφού δεν μπορούσες να ανταποκριθείς σε αυτό!"

Αναγνώστης

----------------------------------------------------------------------------

"ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΟΠΕΛΑ..ΕΙΜΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΣ Α'ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΔΩΣΑ ΓΙΑ C1..ΣΗΜΕΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥ ΒΓΗΚΑΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΜΑΘΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΤΙ ΚΟΠΗΚΑ..
ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΙΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΤΑ ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ?ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ-ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΚΑΡΤΩΝ..
ΕΙΜΑΙ ΜΟΛΙΣ 16 ΧΡΟΝΩΝ.ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ.ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΓΝΩΣΤΗΣ ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ..ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΖΗΤΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΜΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ..ΕΚΕΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ??ΠΑΡ'ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΤΑ ΠΗΓΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΣΤΑ ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ...ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΟΜΩΣ??
ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΣΤΟ LISTENING ΗΤΑΝ ΘΕΜΑ:ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΣΤΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ..ΕΔΩ ΚΑΛΑ ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ,ΘΑ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΓΝΩΡΙΜΟ ΣΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ??
ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΧΕΙΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΕΞΙΟΧΕΙΡΕΣ...ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΠΑΛΙ ΤΙΠΟΤΑ..ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΣΤΟ LISTENING ΑΚΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΕΙΑ ΛΙΓΟ..
ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΑΣ ΦΤΑΣΩ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ:ΜΟΡΦΩΣΗ:ME ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ Η'΄ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΑ??? ΠΩΣ ΝΑ ΠΑΡΑΘΕΣΩ ΑΠΟΨΗ ΣΕ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΘΕΜΑ ΕΦΟΣΟΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΕΙΔΗ ΜΑΘΗΣΗΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΤΡΟΠΑΡΑΔΟΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ??ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ 15,16 ΧΡΟΝΩΝ..
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ...ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟΙ,'ΝΑΖΙ',ΣΚΛΗΡΟΙ Η' ΟΤΙ ΑΛΛΟ...ΑΛΛΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΡΜΟΖΟΥΝ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΜΑΝΙΑ ΜΕ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ,ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΜΟΥ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ...ΑΛΛΟΙ ΛΑΟΙ ΓΙΑΤΙ ΔΙΝΟΥΝ ΠΤΥΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΣ?ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΗΣ ΠΙΟ ΠΛΟΥΣΙΕΣ,ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ??ΑΥΤΑ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΚΑΘΩΣ ΠΛΗΣΙΑΖΕ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΥΡΙΑΖΑ!!!"

Αναγνώστης

----------------------------------------------------------------------------

"Σχετικα με το Goethe Institut: Δεν υπάρχει σκοπιμοτητα στην αποτυχια των μαθητων- δεν σου βαζουν ευκολοτερα ή δυσκολοτερα θεματα για να κοψουν εσενα! Δεν εχουν κατι προσωπικο μαζι σου- για εκεινους οπως και για ολους τους εξεταστες σε πασης φυσεως εξετασεις (εκτος ασεπ...) εισαι ενα χαρτι!! Καλεισαι να απαντησεις σε θεματα που ΟΦΕΙΛΕΙΣ να ξερεις και να εχεις το λεξιλογιο.
Οπως πολυ καλα λεει ο αναγνωστης θα πρεπει οι γονεις ολοι να καταλαβουν οτι παιδια 12,13,14 χρονων δεν ειναι σε θεση να δινουν διπλωματα 2ης ξενη γλωσσας και μαλιστα γερμανικης που εχει αρκετες ιδιαιτεροτητες.Δικοι μου μαθητες που εδωσαν το β1 απο τους 3 που εδωσαν την ΙΔΙΑ ωρα με τα ΙΔΙΑ θεαματα περασαν οι 2!! Αρα λοιπον δεν ειναι θεμα σκοπιμοτητας δυσκολιας θεματων...Ειναι θεμα γερων βασεων,προετοιμασιας, αποφασιστικοτητας και συγκεντρωσης σε αυτο που κανεις. Αν υπηρχε οντως αδικια οπως λες αυτη τη στιγμη στο troktiko θα επρεπε να εχουν γραψει παραααααααρα πολλοι συμμαθητες σου... Πληροφοριακα και μονο στο παρελθον εχει υπαρξει εξεταση οπου εκοψαν το 60% των μαθητων στο Zertifikat - σημερινο Β1- και απο τοτε δεν εγινε κατι τετοιο ξανα... Προφανως γιατι βλεπουν τί ηλικιες δινουν αυτο το πτυχιο... καταλαβαινω την απογοητευση σου και την πικρια σου και ολα. Αλλα σκεψου καλυτερα... μηπως φταιει η πιεση που σας ασκειται απο ολους για επιτυχια παντου?? (σχολειο, γονεις, κοινωνια κλπ), μηπως οι γονεις σας δεν ακουν τους καθηγητες σας και δεν ενδιαφερονται να μαθουν τις πραγματικες ικανοτητες των παιδιων τους παρα μονο για τα ΠΤΥΧΙΑ?? (Γενικα μιλαω και σε καμια περιπτωση δεν ακυρωνω προσωπικα τους δικους σου γονεις- μην παρεξηγηθω)"

Αναγνώστρια

----------------------------------------------------------------------------

"Αγαπητό τρωκτικό,

θα ήθελα να εκφράσω κ εγώ την άποψη μου για τα όσα λέγονται για τα πτυχία του goethe institut (ανάρτηση : http://troktiko.blogspot.com/2010/07/goethe-institut_16.html). Είμαι ένας 16χρονος μαθητής που αισίως τελείωσα την 1η λυκείου με αρκετά καλό βαθμό.
2 χρόνια νωρίτερα πέρασα επιτυχώς το πτυχίο Β1. Πρεπει να ομολογήσω πως για εναν μερικώς επιμελή μαθητη θα ήταν σχετικα εύκολο να το περασει.
Οι εξεταστές ειναι άνθρωποι... δεν σου ζητουν παράλογα πραγματα ειδικα σε νεαρά παιδια.. παρόλα αυτα... πρέπει να εχεις κάποιες εγκυκλοπαιδικές γνώσεις πάνω σε διάφορα θέματα. λόγω της αγάπης μου γιαυτή την γλώσσα αποφασισα να δωσω και το Β2. Και αυτο το πτυχιο απευθύνεται σε νεαρά άτομα και οι απαιτήσεις του δεν ειναι καθόλου παράλογες αφού σχεδόν σε ολα τα φροντιστηρια-ιδιαιτερα μαθαινει ο μαθητης να εκφράζεται για διάφορα θέματα και οσα του ζητουν στην εξέταση είναι παρεμφερή. Φέτος τον Φεβρουάριο εδωσα πάλι με επιτυχία το πτυχιο βαθμίδας Γ1. Το ινστιτουτο αν παρατηρήσετε στις οδηγίες τονιζει πως ειναι για άτομα ανω των 16 ετων.(και μικροτεροι εχουν την δυνατοτητα να το δωσουν αλλα δεν μπορουν να ζητήσουν επανεξέταση του γραπτου τους.) Αυτο συμβαινεί καθως πλέον στην ηλικία των 16(σσ.2 χρόνια πριν την ενηλικίωση) θεωρείσαι απο αυτούς έτοιμος να εκφραστεις για οτιδηποτε.. απο κοινωνικα προβληματα μεχρι και ειδικες τεχνικες ορολογίες πραγμα το οποίο επισης αναγραφεται στις προϋποθέσεις που πρεπει να πληρεί κανείς πριν δώσει το πτυχίο. Σαφέστατα δεν ειναι ολα τοσο δυσκολα καθώς επιλέγονται βατα για τους πιο καλα προετοιμασμένους θεματα.
Γιαυτό παιδιά η λύση είναι 1 : ΔΙΑΒΑΣΜΑ - ΜΕΛΕΤΗ

με εκτίμηση,
Αναγνώστης

ΥΓ. είναι βέβαια σημαντικο για να περάσεις πτυχιο ξένης γλωσσας να είσαι κ ευρηματικος ωστε να μπορείς να πεις και να φανταστεις κατι ακομα και αν δν μπορει να το συλλαβει το μυαλο σου..."

Αναγνώστης

----------------------------------------------------------------------------

"Να προσθέσω κι εγώ την άποψή μου σχετικά με τα πιστοποιητικά γλωσσομάθειας. Αφενός ναι πιέζουν οι γονείς τα παιδιά, δίχως να βλέπουν τις δυνατότητες, θεωρώντας τα ως ιδιοφυΐες. Αφετέρου, στα πιστοποιητικά αυτά δεν θέλουν να δουν τις γνώσεις των υποψηφίων επάνω στο θέμα των πιστωτικών, των αναγνωστικών βιβλίων κτλ, θέλουν να δουν πόσο καλά μπορούν να χειριστούν το λεξιλόγιο. Κανείς δεν είναι γνώστης όλων των θεμάτων, ούτε στη μητρική του γλώσσα, ούτε σε ! καμία άλλη. Όταν όμως βρεθεί σε μια παρέα και συζητήσουν για ένα θέμα έξω από τα νερά του, τότε πρέπει να συμμετάσχει. Αυτό θέλουν να δουν από τους συμμετέχοντες.

Όσο για τις απαιτήσεις που έχουν από παιδιά 15-16 χρονών, σε αυτό φταίνε πρώτα οι γονείς, μετά οι καθηγητές και ύστερα οι μαθητές. Το επίπεδο είναι γνωστό. Μόνο στο site να μπει κανείς βλέπει τι επίπεδο γνώσεων αποκτά κάποιος με αυτό το πτυχίο. Παραθέτω για το Β1 από το site του goethe:

"Μετά την επιτυχή συμμετοχή στην εξέταση μπορείτε για παράδειγμα
σε καθημερινές περιστάσεις να κατανοείτε ακόμη και τις λεπτομέρειες σημαντικών πληροφοριών από συνομιλίες, ανακοινώσεις σε δημόσιους χώρους και ραδιοφωνικές αγγελίες,
να καταλαβαίνετε ακριβώς σημαντικές πληροφορίες από δημοσιογραφικά κείμενα, στατιστικές και περιγραφές που αναφέρονται σε καθημερινά θέματα,
να γράφετε προσωπικά ή ημιεπίσημα κείμενα με ειρμό, όπως για παράδειγμα επιστολές ή ηλεκτρονικά μηνύματα,
να κάνετε μια απλή συζήτηση πάνω σε κάποιο θέμα που σας ενδιαφέρει προσωπικά, να εκφράζετε σύντομα την άποψή σας και να αντιδράτε ανάλογα ακούγοντας την άποψη του συνομιλητή σας,
να διηγείστε καθημερινά επεισόδια, να προτείνετε κάτι ή να λαμβάνετε από κοινού με το συνομιλητή σας μια απόφαση."

και αντίστοιχα για το C1:

"Μετά την επιτυχή συμμετοχή στην εξέταση μπορείτε για παράδειγμα
να κατανοείτε εκτενή ραδιοφωνικά κείμενα, ραδιοφωνικές εκπομπές και διαλέξεις χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα,
να κατανοείτε ένα ευρύ φάσμα κειμένων, μεταξύ των άλλων και εκτενών, σύνθετων κειμένων εγκυκλοπαιδικού περιεχομένου, σχόλια και εκθέσεις,
να γράφετε εκθέσεις για σύνθετα θέματα, αναπτύσσοντας τις απόψεις σας με σαφήνεια σε ορθά δομημένο κείμενο και χρησιμοποιώντας τις κατάλληλες εκφράσεις, λαμβάνοντας υπόψη τον πιθανό αναγνώστη,
να εκφράζεσθε προφορικά με αυθορμητισμό και ευχέρεια, να διατυπώνετε τις θέσεις, τις σκέψεις και τις απόψεις σας με ακρίβεια και να παρουσιάζετε εκτενώς τα δικά σας πορίσματα."

Ε, λοιπόν ας μην κάνετε παράπονα. Δεν απευθύνονται σε άτομα 14-16 χρονών, απευθύνονται σε άτομα που ικανοποιούν τις παραπάνω προϋποθέσεις ανεξαρτήτου ηλικίας. Και για να μην νομίζετε ότι μιλάει εκ του ασφαλούς, έχω δώσει κι εγώ τις εξετάσεις των γερμανικών, κι όταν έδωσα το Mittelstufe, αντίστοιχο C1, τώρα κόπηκα την πρώτη φορά στην έκθεση για 1 μονάδα και το πήρα τη 2η φορά."

Αναγνώστης
----------------------------------------------------------------------------------
"ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ..ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙΣ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙ Η' ΟΧΙ ΣΤΟ ΘΕΜΑ 1 Η' 2....ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ ΝΑ ΑΡΙΣΤΕΥΣΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΕΙΣΑΙ ΑΞΙΟΣ/Α ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΩΝ !!!!:) ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΩΡΑ ΤΗΝ Κ.ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΠΟΥ ΤΟΝΙΖΕΙ ΠΩΣ ΑΝ ΕΝΙΩΘΑΝ ΑΔΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΚΟΠΕΛΑΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΓΕΜΗΣΕΙ Η ΣΕΛΙΔΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΠΩΣ ΤΟ ΤΡΟΚΤΙΚΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΔΙΑΔΕΔΟΜΕΝΟ,ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΜΑΣ...ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ Η ΙΔΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΗΚΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΔΕΡΦΟ ΜΟΥ,Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΩΣ ΓΡΑΦΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ goethe ΚΑΙ ΘΕΛΗΣΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ..ΣΥΝΕΠΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΑ ΟΥΤΕ ΕΓΩ..ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΟΠΕΛΑ ΠΟΥ ΑΝΟΙΞΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ,ΜΗΝ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΠΙΣΜΩΣΕ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΞΑΝΑΔΩΣΤΟ ΓΕΡΑ ΜΕ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ!!!!ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΣ ΝΑ ΞΑΝΑΔΩΣΕΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΗΓΑΙΝΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΩΤΕΡΟ ...ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΧΡΟΝΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ(ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΕΣ!)ΚΑΙ ΓΩ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΘΗΚΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΑΥΤΟ ΤΟ Î! �ΤΥΧÎ �Ο ΟΜΩΣ ΕΧΩ ΠΕΙΣΜΩΣΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΩ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΓΙΑ C2 ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΔΩΣΩ ΤΟ C1!!ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΕΙΤΕ ΑΡΕΣΕΙ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟ ΕΙΤΕ ΟΧΙ...ΓΙ ΑΥΤΟ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΑΠΟΨΕΙΣ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ!"
ANAΓΝΩΣΤΗΣ
-----------------------------------------------------------------------------
" ΓΙΑ ΤΟ GOETHE-INSTITUT..ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ..ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙΣ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙ Η' ΟΧΙ ΣΤΟ ΘΕΜΑ 1 Η' 2....ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ ΝΑ ΑΡΙΣΤΕΥΣΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΕΙΣΑΙ ΑΞΙΟΣ/Α ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΩΝ !!!!:) ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΩΡΑ ΤΗΝ Κ.ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΠΟΥ ΤΟΝΙΖΕΙ ΠΩΣ ΑΝ ΕΝΙΩΘΑΝ ΑΔΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΚΟΠΕΛΑΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΓΕΜΗΣΕΙ Η ΣΕΛΙΔΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΠΩΣ ΤΟ ΤΡΟΚΤΙΚΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Κ! ΑΙ ΤΟΣΟ ΔΙΑΔΕΔΟΜΕΝΟ,ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΜΑΣ...ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ Η ΙΔΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΗΚΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΔΕΡΦΟ ΜΟΥ,Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΩΣ ΓΡΑΦΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ goethe ΚΑΙ ΘΕΛΗΣΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ..ΣΥΝΕΠΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΑ ΟΥΤΕ ΕΓΩ..ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΟΠΕΛΑ ΠΟΥ ΑΝΟΙΞΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ,ΜΗΝ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΠΙΣΜΩΣΕ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΞΑΝΑΔΩΣΤΟ ΓΕΡΑ ΜΕ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ!!!!ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΣ ΝΑ ΞΑΝΑΔΩΣΕΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΗΓΑΙΝΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΩΤΕΡΟ ...ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΧΡΟΝΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ(ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΕΣ!)ΚΑΙ ΓΩ ΣΤÎ! ΣΝΑΧΩΡΗΘΗΚΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΟΜΩΣ ΕΧΩ ΠΕΙΣΜΩΣΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΩ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΓΙΑ C2 ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΔΩΣΩ ΤΟ C1!!ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΕΙΤΕ ΑΡΕΣΕΙ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟ ΕΙΤΕ ΟΧΙ...ΓΙ ΑΥΤΟ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΑΠΟΨΕΙΣ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ!"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook