Πέμπτη 8 Ιουλίου 2010

"Ποτέ ξανά SHELL"


"H νέα τακτική της Shell δεν είναι όταν πας να βάλεις βενζίνη να μην ρωτάνε τι θα βάλεις ή να σου βάζει επίτηδες V power αντί για απλή.
Είναι άλλη αφού σταματήσεις και κατεβείς σου λένε ότι δυστυχώς έχει τελειώσει η απλή και έχει μονό V power .
Μιας και η διαφορά είναι κοντά στα 10 λεπτά...
Το συμβάν έγινε όχι μια αλλά πέντε φορές στο ίδιο πρατήριο .
Την πρώτη φορά τους πίστεψα
Την δεύτερη σκέφτηκα …μπορεί.
Την τρίτη λέω δεν υπάρχει περίπτωστη.
Την τέταρτη τους είπα καλά ρε παιδιά τι γίνετε ποτέ δεν έχει απλή αμόλυβδη.
Και την πέμπτη φορά έγινε γλέντι στο κατάστημα.
Άρχισα να φωνάζω και να λέω πως αυτή είναι η πέμπτη φορά που μου λέτε αυτό το παραμύθι.
Θα μου βάλεις απλή αμόλυβδη αλλιώς θα φωνάξω την αστυνομία και θα σας κάνω μήνυση.
Αρχίζει να τα μασάει ο υπάλληλος και να μου λέει ότι δήθεν έχουν μοναχά 400 λίτρα και δεν την βάζει σε αυτοκίνητα γιατί έχει σκουπίδια.
Αν δεν μου βάλεις θα βάλω μονός μου και θα πάρω τηλέφωνο την αστυνομία .
Μου λέει μισό λεπτό και πάει να φωνάξει τον υπεύθυνο.
Αρχίζει πάλι το ίδιο παραμύθι και με αυτόν και με τα πολλά κατάφερα να βάλω 50 ευρώ βενζίνη υπό την ευθηνή μου….
Πάω μέσα στο ταμείο να πληρώσω για να πάρω απόδειξη και έρχεται ένα κύριος που
Μόλις είχε βάλει βενζίνη να πληρώσει.
Απλή αμόλυβδη βάλατε ρωτάν και μου απαντάει ναι.
Ξέρεται πόση ώρα τσακώθηκα εγώ για να μου βάλουν απλή γιατί μου λέγανε ότι δήθεν έχει τελειώσει και μετά ότι δήθεν έχει σκουπίδια….

Τέλος θα κάνω καταγγελία για το πρατήριο αυτό της SHELL στην είσοδο Χαλάστρας από την Έ.Ο. Θεσσαλονίκης με την επωνυμία ΜΥΡΤΕΑ Α.Ε. σε όλους τους αρμοδίους φορείς όλα τα Φορουμ και όλα τα Blog.

Και ποτέ ξανά SHELL .
Ακόμα και αν έχει χαμηλότερη τιμή λεφτά σε κλεφτές δεν δίνω."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ





Share on Facebook