Δευτέρα 12 Ιουλίου 2010

"Απάντηση απο την εταιρία Astra airlines "


Ακολουθεί η απάντηση στην ανάρτηση http://troktiko.blogspot.com/2010/07/astra-airlines.html

"Η διοίκηση της Astra Airlines ΑΑΕ σεβόμενη τους αναγνώστες του blog σας αλλά και τους πολυάριθμους επιβάτες που την τίμησαν και τιμούν με την επιλογή τους να ταξιδεύουν μαζί της, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό, οφείλει να καταθέσει τα ακόλουθα γεγονότα ΠΡΟΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ, σχετικά με το ΨΕΥΔΕΣΤΑΤΟ και ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΟ δημοσίευμα – καταγγελία ανώνυμου επιβάτη της πτήσης Χίος – Θεσσαλονίκη της 11.07.2010 (ώρα 20:50) της Εταιρίας μας, το οποίο (δημοσίευμα) με έκπληξη πληροφορηθήκαμε, με τίτλο ‘’Παραλίγο ατύχημα’’:...

Οι αρχές της καλής πίστης και των συναλλακτικών ηθών επιβάλουν, αφενός μεν ο κάθε παραπονούμενος ή καταγγέλλων να μην ‘’κρύβεται’’ στην ανωνυμία του, αλλά να επιδιώκει τον διάλογο και το τυχόν δίκαιο του μόνο δια των νομίμων φορέων – δημοσίων αρχών, αφετέρου δε οι υπεύθυνοι την ιστοσελίδας σας, οφείλουν πριν να αναρτήσουν οποιοδήποτε ανώνυμο περιεχόμενο, τουλάχιστον να λάβουν την θέση του «καταγγελλόμενου» !!
Το γεγονός ότι διασπείρονται ψευδή γεγονότα που αφορούν την ασφάλεια των πτήσεων μας και των επιβατών – πελατών μας, μας δημιουργεί ερωτηματικά για τα κίνητρα σύνταξης και ανάρτησης του εν λόγω δημοσιεύματος – καταγγελίας στον ιστιότοπο και η εταιρία μας θα ασκήσει κάθε νόμιμο δικαίωμα της.

1.- Δεν υπήρξε καμία βλάβη στο σύστημα κλιματισμού του αεροσκάφους της Εταιρίας μας, με το οποίο πραγματοποιήθηκε η συγκεκριμένη πτήση. Η μη ύπαρξη κλιματισμού, κατά την παραμονή και μόνο του αεροσκάφους στο αεροδρόμιο της Χίου, οφείλεται στην μη ύπαρξη ενδεδειγμένης εξωτερικής πηγής ενέργειας στο συγκεκριμένο αεροδρόμιο.

2.- Ο Κυβερνήτης του αεροσκάφους, τηρώντας απαρέγκλιτα τις διαδικασίες ασφάλειας, όπως αυτές προβλέπονται από το Performance Manual του αεροσκάφους και το Route Performance Manual του αεροδρομίου της Χίου σε συνθήκες υψηλών θερμοκρασιών (29 βαθμών κελσίου), δήλωσε στον φορέα παροχής εξυπηρέτησης (Olympic Handling) ότι επιβάλλεται περιορισμένο βάρος απογείωσης. Για τον λόγο αυτό αποφασίστηκε να μείνουν εκτός πτήσεως 61 αποσκευές επί συνόλου 121.

3.- Κατά την άφιξη του αεροσκάφους στο αεροδρόμιο Μακεδονία της Θεσσαλονίκης, το προσωπικό του φορέα παροχής εξυπηρέτησης της εταιρίας μας και του αντιπροσώπου μας στο αεροδρόμιο, Goldair Handling, υποδέχθηκε και ενημέρωσε τους επιβάτες, των οποίων οι αποσκευές παρέμειναν στη Χίο, ότι πρόκειται να αφιχθούν το πρωί της επομένης ημέρας (12.07.2010) περί ώρα 11:30 πμ και ότι θα αποσταλούν στον τόπο της κατοικίας τους ή προσωρινής διαμονής τους με έξοδα της εταιρίας μας. Ήδη οι 61 αποσκευές έχουν έρθει στο Αεροδρόμιο «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» και έχουν αποσταλεί με έξοδα της εταιρείας μας στους κατόχους τους.






4.- Στόχος της εταιρίας μας είναι ο σεβασμός του πελάτη και η συνεχής αναβάθμιση των προσφερομένων υπηρεσιών. Προς αυτή την κατεύθυνση κινούμαστε έχοντας πάντα ως γνώμονα το επιβατικό κοινό !!


Παρακαλούμε για την ανάρτηση αυτούσιου του παρόντος κειμένου, προς αποκατάσταση της αλήθειας.


troktiko:

Και οι παρατηρήσεις των πελατών σας προς την κατεύθυνση της βελτίωσης είναι και επί της ουσίας ο επιβάτης δεν έκανε κάποιο λάθος αλλά είπε τα γεγονότα όπως τα έζησε. Πράγματι έγινε θέμα με τον κλιματισμό και πράγματι οι αποσκευές δεν μπήκαν όλες μέσα. Απλά ο επιβάτης δεν μπορεί να ξέρει τεχνικά θέμα και μετέφερε ότι ακριβώς έζησε. Δεν πρέπει να σας ενδιαφέρει και το πως αισθάνεται ο πελάτης σας;


Share on Facebook