Πέμπτη 22 Ιουλίου 2010

Aπάντηση σε Μπουτάρη από τον Κώστα Γκιουλέκα


"Εγώ δε βλέπω τον κύριο Μπουτάρη ως αντίπαλο, ξέρετε. Άρα λοιπόν αν έχει μια άποψη εγώ θα τη συζητήσω με ενδιαφέρον. Αλλά αν ο κ. Μπουτάρης θέλει να ασχοληθεί με αυτό το θέμα θα προτιμούσα πρώτα να μιλήσουμε γενικότερα για τα θέματα της Θεσσαλονίκης" είπε χθες μέσα από τη συχνότητα του Flash, o υποψήφιος της ΝΔ για το δήμο της συμπρωτεύουσας Κώστας Γκιουλέκας. Και συνέχισε...



"Γιατί φαντάζομαι το πρόβλημα του κ. Μπουτάρη, όπως θα έπρεπε να είναι και το πρόβλημα του καθενός μας, είναι τι θα κάνουμε για την πόλη και όχι αν θα παραιτηθεί ο κ. Μπουτάρης από τη θέση του βιομηχάνου, ή αν θα παραιτηθώ εγώ από τη θέση του βουλευτή.
Το να προσπαθήσει κανείς να κρύψει οτιδήποτε είναι αστείο, εγώ δεν το ‘κανα ποτέ αλλά και τι θα ‘κρυβα; Τη βουλευτική μου ιδιότητα; Δηλαδή και μόνο στην απόπειρα κάτι τέτοιου θα γελούσε όλος ο κόσμος"
Share on Facebook