Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

"Το troktiko στην ζωη μου..."




"Δεν τον ήξερα τον Σωκράτη προσωπικά ούτε ήξερα ότι ήταν αυτός που είχε την ιδέα να γίνει κάποιο τέτοιο blog που να μπορεί ο καθένας να λέει αυτό που τον προβλημάτιζε και τον στεναχωρεί στην ζωή του, αλλά χωρίς να το ξέρει με βοήθησε 2-3 φόρες στην δική μου ζωή ,,,πρώτον με βοήθησε στην δουλειά μου, κάνοντας καταγγελίες από εδώ για τα αισχρά ωράρια που εφάρμοζαν δεν περίμενα να καταφέρω και πολλα..αλλα είδα ότι η εταιρία απάντησε ενδιαφέρθηκε και διόρθωσε μερικά από τα προβλήματα…..δεύτερον με ...
βοήθησε να μου επισκευάσουν το DVD player δωρεαν,,,μη γελάτε είναι αληθεια,,,,ημουν στην εγγύηση και μου λέγαν μα και μου,,,και σαν γνήσιο τρωκτικό τους είπα ότι θα τα γράψω όλα στο blog μας,,και τότε όλα άλλαξαν και μου το εφτιαξαν,,και τρίτον και πιο σημαντικό με βοήθησε να διορθώσω την ιδία μου την ζωη,,τοσα χρόνια ήμουν μπροστά στο υπολογιστή και δούλευα και ακριβώς από πάνω είχα βάλει την τηλεόραση γιατί δεν ήθελα να μένω μακριά από της ειδησεις,,μολις γνώρισα το τρωκτικό έπαθα ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα στα αυτιά μου ΓΙΑΤΙ της ειδήσεις που διάβαζα στο τρωκτικό της άκουγα με 2-3 μέρες καθυστέρησή στην TV,, αυτό με έκανε να φύγει η TV πάνω από τον υπολογιστή μου και να καταλήξει στην άλλη γωνία του δωματίου(εννοείτε ότι πλέον είναι κλειστή και ανοίγει σε special προγράμματα της TV)για όλα τα παραπάνω θέλω να σε ευχαριστήσω Σωκράτη και να σου ζητήσω και ένα μεγάλο συγγνώμη γιατί πίστευα ότι η τρομοκρατία είναι κάτι που φοβίζει τους έχοντες και κατέχοντες και ότι αν την χειρίζονταν σωστά θα μπορούσε να βοηθήσει και αυτή,,τελικα πόσο λάθος έκανα,,, και πόσο ηλίθια φέρθηκαν αυτοί που μας στέρησαν έναν ΦΙΛΟ,,,καλο ταξίδι.."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ









Share on Facebook